Inlägg från: lelita |Visa alla inlägg
  • lelita

Comviq abonnemang

comviq är ju ett att företagen som jag är åteförsäljare till och jag tycker absolut att du ska ringa och klaga om det inte stämmer, stå på dig!

Har haft ett X antal kunder som blir irriterade när de kommer in och behöver hjälp för att räkningen kan omöjligen stämma, tycker att de verkar ha en massa smygavgifter vilket är otroligt dåligt stil men om du måste ha comviq så satsa på comviq fast pris istället, du kan ringa för mycket mer samt så  får du en fast räkning varje månad.....dock så kanske man får lägga ut lite mer för telefonen om du vill binda upp dig.

Lycka till

• lelita

caramel meringue: det är så svårt att säga om de gör det eller men det har förekommit för några år sen iallafall, med knockouten ringer du inte gratis inom comviq nej, testa att kolla med dom nr som du ringer till då,
    i vissa fall händer det att du tror att du ringer till ett comviqnr fast du inte gör det och då stiger ju räkningen på en gång, har du abonnemang så be om att så en specifierad faktura hem och då kan du se vilka nr som har kostat mer pengar än andra.

• lelita

caramel meringue: visst kan du få specifierad faktura, det är bara att du ringer till edras kundtjänst 020222040 tror jag numret är och så ber du om att få hem enspecifierad faktura hem, tror att de tar 20 kr eller nåt sånt för det.
    Då kommer du att kunna se vart dina pengar går nånstans....lycka till

Svar på tråden Comviq abonnemang