Seriös och bra e-mail!?
Jag tror jag har 50 gmail-inbjudningar eller nåt, så om nån vill ha får ni tjoa till!
Jag tror jag har 50 gmail-inbjudningar eller nåt, så om nån vill ha får ni tjoa till!
home är enligt mig rätt värdelöst! Hade en home-adress i ca 3 år och den har inte gjort annat än krånglat.
Det har hänt MÅNGA gånger att de har haft problem med sin mailserver så att det inte gått att skicka eller ta emot mail på flera dagar. Men så har de hela tiden sagt att de ska byta ut den och den grejen och fixa det ena och det andra så att mailen blir mer stabil och funkar bättre. Kanske har de gjort det nu, eller kanske inte? Jag skulle aldrig registrera en ny mailadress där...
Väldigt seeeg support dessutom! När man klagat på mail-strul så har det tagit dagar innan man fått svar.
mvh
Linda
Banzai: Då har du haft tur!
Men skönt att höra att de har bättrat sig nu, för sämre mail än de var innan får man leta efter. Det var dock alltid mailadresser som började på vissa bokstäver som var oftast drabbade (tror det var h-m eller nåt i den stilen), och enligt dem var det för att det blev överbelastning på den mailservern...