• Anonym (OROLIG!)

Knöl i slidan!!!!!!!!!!!!!

Jag har känt nu senaste tiden en liten knöl bara 3 cm inne i slidan.

Knölen är stor som typ 1cm i diameterkanske.
    Det är inte livmodertappen det vet jag.
    Den sitter liksom på undersidan av slidan.. mor magenshållsätt liksom åt vänster...

Vad kan det vara? Jag är inte gravid och har inte fött några barn!

OROLIG!

• Svar på tråden Knöl i slidan!!!!!!!!!!!!!
  • Anonym

g punkten eller rättaresagt det e baksidan på klitoris du/ni känner

• Anonym (OROLIG!)

Konstig!
    Varför har jag inte känns den förut då!?

Tycker ni ändå att ja ska gå till gyn? Liksom de kommer ju fråga var jag ar för anledning!
    Jag har ju ingen anledning förutom attbara "kolla".
    Och de känns så pinsamt att sära på benen!

• Anonym

Klart du ska uppsöka gynekolog! Det är inte roligt för någon att gå dit, men för gynekologen är du bara en patient i mängden så var inte orolig, det kommer gå fint.
    Man ska aldrig vänta om man är orolig över något. Jag hade småblödningar i ca tre år, och sökte inte för det. Tillslut visade det sig att jag hade svåra cellförändringar och fick opereras direkt. Nu hade jag tur, och de fick bort allt, annars kunde det utvecklats till cancer.
    Vill inte skrämma dig, utan bara påvisa hur viktigt det kan vara att söka hjälp, och vården i Sverige är ju nästan gratis (som tur är!)
    Lycka till!!

• Anonym (OROLIG!)

Ja det är sant! jag är bara en i mängden!

Får dra med mig min fästman så han får hålla mig i handen!

• Sandja

Där jag bor får ingen annan följa med in i rummet, fast kanske annat i olika städer?

• Anonym (OROLIG!)

Usch så dåligt!

Jag kommer kräva det

• Sandja

ja jag vet inte har inte frågat direkt. skulle kännas lustigt om min sambo var där medans hon "rotar" runt

• Anonym (OROLIG!)

Njae. Jag skulle nog ändå kasnke vilja det. eller så får han vänta utanför...

• Anonym (OROLIG!)

Tack!

Svar på tråden Knöl i slidan!!!!!!!!!!!!!