• Gabbesmamma

Beyonce, Scarlett Johanssen osv. kurviga kändisar

Det här låter skitlöjligt, men undrar om nån vet deras mått /storlek. Man läser ju överallt att de är kurviga, mulliga osv men det ser ut som att de har max stl 36. Detsamma med J.Lo.
    Eller är jag dålig på att bedöma???

• Svar på tråden Beyonce, Scarlett Johanssen osv. kurviga kändisar
  • sherlock

Många "smala" kändisar är ju amerikansk storlek 0 eller engelsk storlek 4 allstå svensk 30!!! Huh så spinkigt Ser Victoria Beckham framför mig, läskigt.

Beyonce har ju en fin völtränad figur, kan hon vara en 36-38 kanske?

Såg att hon blev tvungen att gå ner i vikt för en roll hon skulle spela i en film , hon såg hemsk ut som spinkig. Tur att hon vet det och gick upp igen efter filmen.

• cleopatra2

beyonce är otroligt vacker!! men hon har säkert mer en 36 i storlek..hon är rätt kravtigt men på precis rätt ställe...älskar såna kroppar!!

• enlitenbitkaka

är ju ganska stora skillnader på Hollywood-storlekar och "normala" storlekar. Precis som det är skillnad på de kändsar du radar upp....Beyonce (love you) är ju otroligt kurvig men samtidigt otroligt vältränad. Scarlett är inte vältränad för 5öre om man jämför utan har lite fett här och där...J-LO ha r ju kurvor +muskler precis som Beyonce...

.?:*¨¨*:?. lose your dream and you might lose your mind - mick jagger.?:*¨¨*:?.
  • Mrs Smith

Jag har hört att J-Lo har storlek 38-40 samma gäller för Beyonce. J-Los rumpa är ju inte liten och det finns ingen chans att hon kan klämma ner den i en 36: a

Kate Winslet har ju sagt att hon har st 38 jämför henne med J-Lo och Beyonce...

• ptoa

Dessa kvinnor kan nog ligga tom på 42, afrikanska och latinska rumpor är inget alla leka med
    Pratad emed en kille som såg JLo här i Sthlm och han sa att det enda man såg hos henne var hennes rumpa, så den kan inte vara i strl 36 eller 38.

• Indianica

De har väl tur att ha folk som kan sy upp kläder till dem ovckså. Jag har haft väldigt stora bröst innan jag fick barn och då hade jag stl 36 på t ex ärmlängd och i övrigt på toppar, men uppe vid brösten behövde jag stl 42, samma problem med rumpan. Stor rumpa, men med stl 42 blev byxorna superlånga och för vida runt låren och nere på benen. Kurvor kan vara ett helsicke Storlekar beror ju också på hur lång/kort man är. Jag är ju kort, men fortfarande ganska kurvig. Svårt hitta kläder som sitter fint, men har man pengar är det säkert lättare

Har läst att Beyonce mfl blir rätt kraftigt retucherade också

• Lady81

men måste ju vara skit jobbigt att ha en sån stor rumpa som bara kommer i större storlekar! tänk då hur byxorna sitter kring låren? storleken blir ju inte jämn över hela benen liksom. bäst på rumpans och säckiga kring benen =/

• lurksmulan

Lady: De får säkert sina kläder uppsydda och omsydda och allt vad det nu är..

• enlitenbitkaka
    Lady81 skrev 2007-01-29 11:08:22 följande:
    men måste ju vara skit jobbigt att ha en sån stor rumpa som bara kommer i större storlekar! tänk då hur byxorna sitter kring låren? storleken blir ju inte jämn över hela benen liksom. bäst på rumpans och säckiga kring benen =/
    Men hur ofta ser man Beyonce i byxor?! Never ever....jeans däremot men då är det oftast någon modell från hennes eget märke sm är gjorda för kvinnor med lite booty
  • Indianica

Precis Lady så där är det, svårt köpa kläder i butik. Skjorta kunde jag nästan aldrig ha förut. Över bröstet hade jag stl 42 annars kunde jag inte knäppa den men runt midjan hade jag stl 36. För att brösten skulle rymmas var jag tvungen att köpa skjortor som var väldigt säckiga runt midjan (stl 42) inte alls snyggt

Toppar också ett helsicke. Brösten tog så mkt tyg att midjorna alltid blev för korta oavsett storlek nästan...

• enlitenbitkaka
    Indianica skrev 2007-01-29 11:23:01 följande:
    Precis Lady så där är det, svårt köpa kläder i butik. Skjorta kunde jag nästan aldrig ha förut. Över bröstet hade jag stl 42 annars kunde jag inte knäppa den men runt midjan hade jag stl 36. För att brösten skulle rymmas var jag tvungen att köpa skjortor som var väldigt säckiga runt midjan (stl 42) inte alls snyggt Toppar också ett helsicke. Brösten tog så mkt tyg att midjorna alltid blev för korta oavsett storlek nästan...
    Haha.....the story of my life 36-38  nedtill och sen 42-44 över boobisarna. Omöjligt att bära skjorta
Svar på tråden Beyonce, Scarlett Johanssen osv. kurviga kändisar