Inlägg från: MissB |Visa alla inlägg
  • MissB

Tråd för oss rökare

Skönt att jag hittade er tjejer här, hoppas jag får hänga på! Fick nyss reda på att vi väntar 4an, hade iof tänkt försöka sluta röka iaf. Jag har aldrig lyckats helt med det med de andra tre men är iaf nu ner i 3-4 /dag från en hel ask för ett par dagar sen. Huga!

Jag klarar däremot inte av att ha cigg hemma, mannen har de i sin bil:) Jag är helt karaktärslös om de ligger här och röker och röker. Att det ska vara så jäkla svårt??? Iaf, jag räknar med att ge gärnet här snart och försöka ge up dem helt. Sitter nästan och önskar jag kunde får lite seriösa gravsymtomer så som illamående och trötthet, som jag fick med mina tre söner, inbillar mig det är lite lättare att låta bli då.

Kul att vara här!

• MissB

Makemehappy, förstår precis hur du känner dig. Jag ger upp innan jag ger det en ärlig chans känner jag med. Läser däremot Allen Carrs "Äntligen icke röckare" som vänder på hela tankesättet och hoppas nu med hjälp av nya tankar, nya tag och ny vilja kunna sluta.

Jag lägger stor förhoppning i boken, måste börja lägga det på mig själv.

• MissB

Nerre om du läser trådstarten ser du mycket väl att dina kommentarer är inte välkommen här, eftersom du inte respekterar detta anmäler jag ditt inlägg. Finns flera hundra inlägg där du kan lägga dina åsikter så du behöver inte göra det här.

Tack för dina tips elinb84! Precis som du skriver, gäller det att ändra tankesätt och hur man ser på rökningen. Plus är det bättre att ta till en tuggummi än att ta risken och röka.

Svar på tråden Tråd för oss rökare