Tråd för oss rökare
ja slutade röka i för går men e mega sugen ändån o stoppar i mig massa annat
ja slutade röka i för går men e mega sugen ändån o stoppar i mig massa annat
BECKAH82
Ingen som bryr sig om dina åsikter! Inte jag i varjefall tyfker bara du är fruktansvärd.
Alla har inte det lika lätt/svårt att sluta röka. Hur svårt är det att kunna begripa det?? En annan människa kan inte yttra sig över hur en annan människa ska göra osv osv... Helt enkelt olika svårt och lätt med angående rökning.
Alla känner olika, alla tycker olika.. och nog tusan är det bra hur hade värdlen sett ut om alla ska tycka tänka känna likadant?!
Tycker du kan lägga ner, finns dem som verkligen försöker sluta röka men verkligen inte kan men fortsätter ändå att försöka. Slut atrampa på folk som du gör!! ska de va så svårt och låta bli?!
En vän sa t mig såhär: alla kan om man vill sluta röka... men ja gavmiginte... hon får prata för sig själv, hon kanske känner så men inte alla andra. Och hur du känner vet ju inte vi men uppbarligen märker vi ju hur du tycker tänker kjänner och vill bara trampa o stampa på folk som kanske har skit svår to sluta röka men kan inte men försöker om o om igen!
Om du ska se d på vad osm är farligt så finns de så mktt mer som e farligt för dina barn än om du röker!!
Beckajh82
Alla vet nog att rökning är farligt, så tyvärr du berättade ju iaf inget nytt för ngn. Men dessutom som sagt finns det tusen miljoner grejer som är så mkt farligare för ditt ofödda och födda barn!
Alla kan inte sluta... Så sant så sant!
Dessutom upp t var o en hur den länner o tycker du kan ju inte tro du kan komma o ändra på alla LOL
Du kan börja med och försöka hitta friskluft ngn stans du lär icke lyckas. Min Bm sa de åt mig att ja rökning är farligt, men alla andra avgaser o lukter utom hus är lika så!
Det räcker väl att du skriver va du tycker en gång då om du inte vill hoppa på folket här eller hur?! Hur svårt e det?!
Nä för du är ute efter tjaffs och trycka ner dem som har svårt för det!
Gå o lägg dej och vakna på rätt sida :)
Kram på dej lilla gumman
Du tror verkligen du är queen över FL världen va?! Du som vet och kan allt bäst och så ju... Kan du inte berätta ngt mera för oss här inne??