• mollan80

Julklappstips

Hjälp! Tänkte att jag kunde få lite tips på lite roliga julklappar/bra-och-ha-saker som man kan köpa och fylla ut säcken med till svägerskor, mammor mm. Vad har ni köpt för nåt till släkten? Bara två lediga dagar kvar innan jul, måste fixa allt, stress stress!

• Svar på tråden Julklappstips
  • Tulis

Till mamma har jag köpt ett spaset på Åhléns och en poncho på Lindex. Till min svägerska har jag köpt te, ett doftljus, badsalt, duschcreme och ett fat med tre tillhörande ljus så hon kan mysa ordentligt när hon jobbat hårt. Det är ju mest småsaker och kostar inte så mycket.

Lycka till!

• Bromölla

Hej!
    Jag har handlar färdig mina julklappar idag, känns så skönt!
    Jag har köpt pyjamas både till min syster och mamma och min sambos lillasyster, sen har jag även köpt några trosor och strumpor till dom som ska få pyjamas. Till min pappa har jag köpt ett par byxor (hoppas han tycker om dom,och att dom passar) Sen en fin ljuslykta och fina diskhandukar till min sambos andra syster och hennes sambo. Hoppas att du fick lite tips!!

• kicki74

jag ska göra en egen spa korg åt min syster. Har köpt saker på bla hm som badkulor,badrosor,skum,tvål,lotion,trosor,choklad,strumpor och en liten fin handuk. Det skulle jag själv uppskatta att få. Slog in allt i en stor fin korg.

• mamma37

Mamma och pappa behöver nya morgontofflor så det får det bli!! Kanske lite tråkigt men det är ju det de behöver!! Mamma fick SPA-set i mrsdag-present och det var jätteuppskattat!

• Daidi

handdukar, grytvantar (alltid bra!) böcker, dukar.
    Min mamma behöver oftast köksgrejjer, som stekpanna, slevar, bunkar, gratängformar mm!

• Malin mamman

Sällskapsspel i olika former eller böcker är mina favvotips! Finns ju mängder av fina och trevliga faktaböcker eller romaner/deckare.

• Hedda

Igår hittade Fab 5´s stilguide som jag skall ge till en av mina killkompisar. 199 kr och mycket bra tips. Perfekt till en bror eller killkompis!
    Till min mor har jag köpt lösnaglar med vilka det medföljer en timma i min privata nagelverkstad så att hon blir snygg på nyårsfesten. Som panikpresent funkar alltid Bodyshop-produkter och Belgisk choklad. Någon som har bra förslag på vad man kan ge en 17-årig kille som inte är särskilt modeintresserad...? Där funkar nog varken bodyshop eller choklad är jag rädd...

Svar på tråden Julklappstips