Babbel och fikatråd för glada mammor i Västerås
Hej!
Den nya tråden för höstmammorna från 2006 i Västerås. Välkomna gamlingar som nya!!
Jenny
Hej!
Den nya tråden för höstmammorna från 2006 i Västerås. Välkomna gamlingar som nya!!
Jenny
Halloj tjejer!
Måste tacka för en supertrevlig lördag!!!
Jag mådde superbra igår...eller ja...så bra man kan må efter att ha druckigt en spritbutik och rökt en limpa cigg
Rosie: Rökte du? Det måste jag ha missat....men jag kan ju ha missat en heldel...var ju lite rund under fötterna , så att säga. Och TACK!! för att jag fick träffa kokerskan från Södergården...det gjorde min dag...så tack!!
Jenny: Superbra lokal! Jättelyckat att vi kunde vara där på ditt jobb!
Anna: Tack så himla mycket för att vi fick komma in gratis!!! Hur lyxigt som helst...bara gå före kön och rakt in...har aldrig hänt mig förut Hur mår du då? Det var synd att du inte kunde vara med oss
Maria: hur gick det med Allemannen då? skötte han sig igår, så du fick nån vila?
Sara: Hur är det med dig då? Var du pigg igår eller? Du lät ju pigg kl 03:07 i lördag iaf....
Kram Eva
Jo, jag var pigg igår, var uppe vid 9 och bakade inför mitt tupperware.. Sov en stund på em med Amilia men annars var allt lugnt!
Det var väldigt trevligt! Det får vi göra om!
Eva: Det var ju med dig jag rökte *ASG* Så lite rund under fötterna måste du varit. Det var ju när vi leta efter kokerskan ha ha!
Jag har världens träningsvärk idag. Inte riktigt van vid detta dansande...
kram
Rosie: Ha, ha....jag kommer ihåg att vi var där ute och letade efter henne...men att vi rökte minns jag ej! Kul! Vem hade cigg då? Jag hade ju inga....
Maria:
Jo vi måste ju skynda på lite så vi hinner med en gång till iaf!
Sitter och spanar efter ny vagn, vilken djungel! Har typ bestämt mig 10 gånger för olika vagnar..
Några som kommer ihåg att ni är med på vimmelbild???
M---A och S--A
lista ut vilka ni är ifall ni inte minns för det gör/gjorde jag!!!!
ha det gott!
Japp, har sett bilden!
Snyggast i stan eller?
JA VI ÄR JU SKIT SNYGGA men man kan ju inte kopiera bilden??? eller är jag bara kajko??
Sara: Ja jag har oxå bestämt mig typ 100 ggr för olika vagnar, å ibland vill jag inte ha någon alls...
Jenny: TACK FÖR DOM FINA KORTEN PÅ ALLE I BADET!!
Maria: nej jag fattar heller inte hur man kopierar bilden...