Rosa t-shirt?
Snygg rosa t-shirts till 3-4 åring sökes me stor lykta! Men de verkar svårt att hitta. Ingen topp då de ska vara till en kille
Snygg rosa t-shirts till 3-4 åring sökes me stor lykta! Men de verkar svårt att hitta. Ingen topp då de ska vara till en kille
hmm kolla i hm katalogen min kille har valt en rosa t-tröja som jag tyckte var snygg, vet inte från vilken stl, men kika i den kanske?
Har inte Katvig ett rosa-vitrandigt mönster?
*puff* behöver fortfarande hjälp
Har sett några av märket Gant, men de är ganska dyra, har för mig jag såg dem i sickla köpcentrum i Sthlm. Tror butiken hette all brands eller något liknande.
köpte snygga på kapphal för ett tagsedan
Jag har köpt en rosa tröja med pirat tryck på, på den goda fen kläder.
Så har jag en rosa tröja med en snigel från me&i.
Nu va det ett tag sedan så kanske inte finns kvar..å snigeln kanske inte en 4-Åring vill ha
Kommer killkläder i rosa fråm me&i imorgon, jättefina!
då håller ja tummarna för me&i då
HM Logg hade tidigare iaf. T-shirt med krage å bröstfickor. Jättetuffa! Hängde bland tjejkläderna förstås... Min son hade en sån på ett bröllop i somras. Huuur snygg som helst!
har du sett min killes rosa slips? Finns bild på snigel tröjan med
Mickz
Här har du en skitsnygg rosa t-shirt som jag tycker passar en kille absolut!
http://www.tradera.com/auction/aid_38720210
Men som tidigare nämnts så kommer det komma från me&I också
www.minirodini.se har t-shirtar med rosa robotar. skitgulliga
me and i va ju en riktig besvikelse den enda som va snygg hade dem ju puffarm på
Tyckte du inte om den randiga brun rosa heller från me&i?
Den v-ringade tänk du? Nja är inte så mycket för v-ringat
Va då är de ingen som köpt en snygg rosa t-shirt till en kille?
HM har en rosa piketröja från strl 86. Kostar 79.50. Ser snygg ut i katalogen iaf. Jag funderar på att köpa en till Kobbe fast han är lite liten än.
kan fota melvins snygga rosa tröja senare o visa