• Anonym (slickar)

Slickar röv

Hej, har en liten udda (?) böjelse, tänkte kolla om det är någon annan som är likadan, är det det? Jag gillar nämligen att slicka min tjej, men inte bara mellan hennes ben utan mellan hennes skinkor också, älskar att leka med tungan i hennes rövhål, blir jävligt kåt av det. Njuter som fan. Någon annan som är sån? Och bespara mig fördömanden, tack. Skriv...

• Svar på tråden Slickar röv
  • Anonym

tanken att slicka nån där är lockande. kan göra det för att glädja min partner under oralsex, men mer för att h*n gillar det än för min egen skull.0 det är ju skönt som fan i alla fall

• Shaggy

Hej jag gillar det mycket att ligga där och slicka henne när hon ligger på magen och putar med rumpan.Mums

• Anonym

både jag och min sambo slickar varandra i röven, de e svinskönt å jävligt najs å ge oxå.

• Anonym (babe)

Min sambo vägrar låta mig göra det på honom, men jag tycker att det e gudomligt när jag får känna hans tunga....mmmm

• Anonym (hmm)

min man slickar mej i röven men ärligt talat tror inte jag att ajg skulle palla o slicka hans röv

• Anonym

min snubbe gjorde det förut, inte längre, vet inte varför.
    det blir ett finger där istället, som jag inte vill vara utan!
    shit, får kåtslag av sånahär trådar!!!

• Anonym

Min sambo slickar mig i röven, men jag slickar inte hans.

Och jag menar verkligen i analen.

• Anonym

min ojkvän älskar det med, elelr jag hoppas det iaf annars vore det illa =)=)

• Anonym

jag verkligen älskar det både på hans och på mig

• Anonym

Är ni inte rädda för lukt?
    Även om man är nyduschad så tycker jag att det blir en liten liten lukt ändå....

Svar på tråden Slickar röv