• Anonym (slickar)

Slickar röv

Hej, har en liten udda (?) böjelse, tänkte kolla om det är någon annan som är likadan, är det det? Jag gillar nämligen att slicka min tjej, men inte bara mellan hennes ben utan mellan hennes skinkor också, älskar att leka med tungan i hennes rövhål, blir jävligt kåt av det. Njuter som fan. Någon annan som är sån? Och bespara mig fördömanden, tack. Skriv...

• Svar på tråden Slickar röv
  • Anonym (=))

finns väl inget goare än en kvinno rumpa =)
    å hör man sen när hon stönar å vrider sig samtidigt så kan det inte vara annat än himmelriket =)

oftast lägger jag henne på mage å leker med en dildo i henne samtidigt som jag slickar henne !! det ger alltid henne kåt slag :P

• Anonym

nej fyfan det känns som att ha en snigel i arslet, jag går inte alls igång på det..

• Anonym (Helst inte)

Min kille har rätt ofta kånkelbär i baken, så det blir ingen tunga där inte.

• Anonym
    Isyndra skrev 2007-01-29 11:01:47 följande:
    Kånkelbär ??
    Det är väl hemorrojder??
  • Anonym

Nä det är torkad avföring, bläää! Fattar inte riktigt hur man kan få till det?!

• Anonym (S)
    Anonym skrev 2007-01-29 12:22:22 följande:
    Isyndra skrev 2007-01-29 11:01:47 följande: Kånkelbär ?? Det är väl hemorrojder??
    Det är väl bajs?
  • Anonym

nä det är små små lortar som fastnat i rövskägget. skulle aldrig slicka min karl där! huuuu... och han skulle aldrig låta mig!! däremot kan jag tänka mig att det skulle va rätt skönt!

• Anonym (Helst inte)

ja, det är små intorkade bajskluttar/kalsongludd i rövhåret. Visserligen är han rätt hårig hela han, så att ens försöka nå fram till själva hålet utan sax (förutsatt att det inte fanns kånkel) skulle vara som att försöka hitta den berömda nålen i höstacken :)

• Yes I am

Ni kan väl ta en ordentlig dusch innan... Då kan du ju samtidigt raka honom där.. eller ta häcksaxen

• Anonym

Jag älskar att slicka min man i rumpan...det är bland det bästa som finns. Fast han brukar duscha först, så då är det ingen fara. Very nice!!

• Anonym (???)

Nä, usch, vad äckligt......Förvånad

• Anonym (slickar)

Puff...

• Anonym (Normalt)
    Anonym (slickar) skrev 2007-01-25 23:53:55 följande:

Hej, har en liten udda (?) böjelse, tänkte kolla om det är någon annan som är likadan, är det det? Jag gillar nämligen att slicka min tjej, men inte bara mellan hennes ben utan mellan hennes skinkor också, älskar att leka med tungan i hennes rövhål, blir jävligt kåt av det. Njuter som fan. Någon annan som är sån? Och bespara mig fördömanden, tack. Skriv...

Normalt och skönt
Svar på tråden Slickar röv