Inlägg från: Benganfans |Visa alla inlägg
  • Benganfans

HotRod:s?

Är bil intreserad åker gärna runt på crusingar runt om i sverige. kör ingen gamal jänkare själv men i sommar blir det impala -58 som kommer åkas mest... Kör en gamal subrurban som skall renoveras så den blir duglig för skogen

• Benganfans

Jo den jag skall åka med var inne på en 59a men kom över denna till riktigt bra pris sitter en ls1 motor och en herst låda...

• Benganfans

ok. fick min i november har sagt till tanten att under power meet får hon stanna hemma för då skall jag iväg och dricka öl och kolla på bilar. men annars blir det kanske att ta familje bilen till lite mindre ställen och sitta brevid och kolla bilar...

• Benganfans

nja det är väl inte jätte lyckat men bilbarnstol och hörselkåpor för barn så kan både barnet och din tjej följa med....

• Benganfans

Jo det är så jag har tänkt att göra. men big meet skall det vara fylleslag på det bara e så... och då vill inte jag att min dotter skall vara med men som du säger kolla utställningarna är ju också trevligt

• Benganfans

Jo skall man ha med barnet så skall det vara nyktert om barnen är små. är dom lite äldre kan man ju dricka några öl men inget fylleslag

Svar på tråden HotRod:s?