• HotRodDady

    HotRod:s?

    ingen gubbe där ute som är Flongintreserad eller bygger Rod? eller e de så illa att ja e ensammen?

  • Svar på tråden HotRod:s?
  • Benganfans

    Jo den jag skall åka med var inne på en 59a men kom över denna till riktigt bra pris sitter en ls1 motor och en herst låda...

  • HotRodDady

    najs.. själv kommer de no inte bli så otroligt mycke åkande för min del i sommar... tillökningen kommer i månadsskifte juli/agusti

  • Benganfans

    ok. fick min i november har sagt till tanten att under power meet får hon stanna hemma för då skall jag iväg och dricka öl och kolla på bilar. men annars blir det kanske att ta familje bilen till lite mindre ställen och sitta brevid och kolla bilar...

  • HotRodDady

    hehe jooo dom närmaste kanske man lyckas komma iväg på.. tyvär e dom under mitten av agusti så de kanske inte blir så lyckat

  • Benganfans

    nja det är väl inte jätte lyckat men bilbarnstol och hörselkåpor för barn så kan både barnet och din tjej följa med....

  • HotRodDady

    ja de blir ju inge fylleslag då inte... då blire ju barnvagnen å knalla runt på utställningar på dan å sen hem

  • Benganfans

    Jo det är så jag har tänkt att göra. men big meet skall det vara fylleslag på det bara e så... och då vill inte jag att min dotter skall vara med men som du säger kolla utställningarna är ju också trevligt

  • HotRodDady

    hehe joo.. fan såg nu i sommras nåra som åkte runt i en fullsatt ganska frän impala lowrider.. vinröd... drack ganska kraftigt.. rökte i bilen å så... klockan va 1 på natten å i fram sitter en 6 månader gammal tös å försöker sova.. dra åt fan så förbannad ja vart

  • Benganfans

    Jo skall man ha med barnet så skall det vara nyktert om barnen är små. är dom lite äldre kan man ju dricka några öl men inget fylleslag

  • Pappa Mattias

    Hotroddady:Du kan gå in å kolla på mina bilder där finns lite smått å gott.

  • Tradegy

    En helt annan sak.. skulle väldigt gärna vilja ha lite åsikter och liknande om min kärra..

    Man eller Mus?? Får många att vrida på nacken men jag vet inte om det är för att flina åt den eller "coolkänsla"

    bilder finns via länken på presen eller i galleriet..

    ha de

  • perran

    Tradegy> heh, jag tyckte den var tuff. var sugen på en granada för längesedan, men det blev en 745a :p

  • Tradegy

    hehe tackar =)

    745:a e en bil jag aldrig skulle köpa.. gillar inte dom =)

  • Whitefang

    brukar ni se på american hot rods på discovery channel grymt bra program

Svar på tråden HotRod:s?