• Anonym (ledsen)

Hjälp! Missbrukar han Heroin el??

Min sambo o jag har separerat nygligen,efter att hållt ihop i x antal år! Han har alltid vart mkt för att festa o även party knarka i bland.Då har d mest vart amfetamin el koks.

Men nu har han betett sig jätte konstigt i ett par månader.. han e ALLTID trött,sover väldigt mkt..Humöret går upp o ner..
    Jag har trott att de berott på att han e deprimerad efter att vi separerat..men igår kom jag hem,Och hittade en sked upp på listen ovan för köksluckerna.Tog ner den o såg att de va ett halvtfilter på skeden..?? Sen på kvällen gick min ex sambo på toaletten,o va där en lång stund o kom ut ganska fumlig..lite dåsig,vinglig..men det gick ändå o prata med han..

Jag misstänker alltså att han injenserar nåt! Hittade nämligen en tunn spruta ihans skåp oxå..men nu e den borta..o samma sak uprepade sig nyss..han va på toa en stund kom ut o la sig i sängen direkt.. oc sover som en stock!! Hittat även tobaks filter på golvet som han pillat ur ciggen,som han antagligen tappat..? varför gör man det?(vi bor forfarande ihop tills jag flyttar om 2 veckor)
    Jag frågade han igår om han tar heroin,hansa att han tagit en sömntablett bara! va skit arg,otrvlig,ville inte prata med mig osv. har även försökt o titta på hans armar,men ser inga stickhål! Och pupillerna e inte så jätte små heller,de e dom väl om man tar heroin??

fan snälla e de nån som vet vad han håller på med?? jag mår skit...

• Svar på tråden Hjälp! Missbrukar han Heroin el??
  • MammaMariaH

Tror han håller på med heroin,tyvär!

Felix & Ludwig är våra prinsar
  • Anonym (oj)

Heroin kan ju även rökas...d finns många som injecerar under nagelbanden eller i fötter just för att man inte ska se nålsticken.

• Anonym (ledsen)

Finns de nån med erfarenhet? vad används filtrena till? kan de va så att han missbrukar nåt annat..?

Mitt hjärta brister..Hur kunde de bli såhär..Trodde aldrig att skulle kunna gå ner sig såhär.. *gråter*

• idiblon

Ja, så använder man ciggfilter när man ska filtrera en lösning av iallafall amfetamin. Men amfetamin sover man inte av, så det kan ju då vara heroin, vilket jag personligen inte har erfarenhet av.

• Anonym (**)

samma sak som med amfetamin. man filterar en lösning.
    har för mig att man blandar heroin vatten och citron. sen använder man filtret för att rena. sen tänder man en tändare under skeden.

något sånt har jag för ha sett. det låter som heroin tyvärr. pupillerna blir dock knappnåls små med heroin.

kolla även efter nålstick under fötterna och under ev armbandsur.
    i princip kan man sticka var som helst.
    halsen oxå.

• Anonym (Ex. missbr)

han kan injecera i knävecken elller mellan tårna ja. jag tror inte att han röker det.

• Anonym (fd missb..)

Jo visst är det heroin. Man sover på de + att man blir dåsig först, kan knappt prata. Inte ovanligt att man får muskelvärk som gör att man kan inte kan stå rakt utan knäböjjer och vinglar lite lätt.

• Anonym (fd missb..)

Han har inte bett dig massera hans ben och så?

• carina p

Jag tror tyvärr att du har rätt i dina misstankar. Har själv erfarenhet av detta, eftersom min f.d. man injicerade heroin. Och amfetamin ibland. Men din beskrivning handlar helt klart om heroin.

Min f.d. blev på ett jävla humör när han tog heroin. Sov mycket, men under sina vakna stunder var han arg, lättirriterad och jävligt dum.

Jag hoppas att jag har fel ang. din sambo, men det verkar tyvärr som om det är heroin med i bilden.

Ta hand om dig! Hör gärna av dig!

Kram från Carina i Kristianstad

mamma till tre underbara barn och en liten ängel
  • Min lilla solstråle

Hua hua hua!!! får kalla kårar i hela kroppen när jag läser ditt inlägg....

Måste tyvärr säga ockås som åvanstående att det låter som heroin...

Men kom igen vännen, det är inte ditt fel, han val att knarka, du ska INTE ta på dig skulden!!!!! Hoppas det löser sig för dig och han också för den delen!!

kram

Svar på tråden Hjälp! Missbrukar han Heroin el??