• mims78

var kan man köpa mobil till spjälsäng med speldosa som inte är allt för dyr???

hej! jag köpte en mobil till spjälsängen på ikea men utan speldosa och där var ingen " mobilhållare" eller vad man ska säga till den. Utan den kan bara hängas från tak till exempel. Är det någon som kan tipsa om var man kan köpa fina mobiler med speldosa till spjälsängen??? och som inte kostar allt för mycket?

• Svar på tråden var kan man köpa mobil till spjälsäng med speldosa som inte är allt för dyr???
  • caesar

kolla på blocket begagnade. det fins ju fina som har varit dyra från början som säljs i bättre pris nu.

eller på babyland där fin det en liten speldose låda som man drar upp förhand som du kan hänga tillsammans med mobilen från ikea så blir det musik till den.

ღ Caesar och Diesels mam Gabbi ღ
  • medistra

det brukar finnas en hel uppsjö av olika sängmobiler på barntillbehörsbutiker, i olika prisklasser så mitt tips är babyproffsen, barnens hus eller liknande butiker

• mims78

tänkte kolla på barnenshus när man väl kommer dit. Va på babyland men dom var så himla dyra där. tack för tipsen!

• Blå Flygare

På ullared är den billig. Samma säljs på babyproffsen för ett par hundringar mer.

• mims78

oj ica maxi!!! där ska jag kolla! vad glad jag blev!

Svar på tråden var kan man köpa mobil till spjälsäng med speldosa som inte är allt för dyr???