• Tina83

Buzzadorer

alltså, jag ska säga att med kexcholkaden så var den så läkla god att jag åt upp 90% själv....bjöd några stycken..
    ick hitta på kommentarer.

är ni helt ärliga eller hittar ni också på lite när man ska redovisa?

• Tina83

förresten, hur mycket flingor är det??
    nte bara ett paket alltså, utan en stor kartong eller?

• Tina83

hoppas mitt kommer snart. fick ett mail om att det var på väg.

• Tina83

tycker ni et va mycket flingor? jag fick mitt idag o tyckte det va lite....
    det lät på nån här som att det va jättemycket o att man skulle få äta flingor i flera månader...men det där räcker inte många dagar för oss....men men, det är ju gratis!

• Tina83

jag tyckte de var äckliga om man bara smakar utan nåt till .sonen däremot verkar tro att det är nå formn av godis, han äter rakt av!

• Tina83

vad man får beror ju på vad man klickade i att man hade som intresse o så när man blev medlem...

haha, det där med juicen vill jag inte ha. sambon jobbar på ARLA, så ibland får vi 40 liter juice, typ tropicana m fl. o en massa drickyoghurt o sånt. mums!

• Tina83

jag har inte gjort rapporten än, men den förra, den med klexchokladen tyckte jag va låång! hoppas denna går snabbare!

• Tina83

är det nån som skattat för att ni är buzzadorer? en kompis sklulle just anmäla sig när hon läste att man ska deklarera för detta...kommer inte ihåg vad det stod, men nånting med förmån mm... informera mig gärna..

• Tina83

okej, funderar lite bara....som kanske lämnar in uppgifter på det, o så kansje man får anmärkning på det? jag såg inte det när jag anmälde det.

• Tina83

det vore bra om man visste säkert hur det ligger till med skatten.ska försöka kolla upp det. återkommer.

• Tina83

MEn hallå, är det bara jag som funderar över detta med skatten? och om man måste deklarera för detta?

• Tina83

i avtalet såtr det som nummer 12:

"buzzadoren ansvarar själv för ev. skattekonsekvenser för varor, belöningar och priser, som erhålls från Buzzador AB"

• Tina83

fragole: jag fattar inte heller, därför frågar jag...jag e ju släv med i buzzador, så man vill ju veta...

ingen som vet?

• Tina83

ja, djag mailade o frågade, men fick bara tll svar att de hade motagit min fråga, o att e skulle svara om dem ansåg att det var nödvändigt....skumt...

så jag fattar ingenting. jag är inte så bra på det där med skatt o deklaration. jag brukar mest skumma igenom o ringa o godkänna..så jag e rädd att det kommer nånting i baken sen, att man gör fel..

Svar på tråden Buzzadorer