Buzzadorer
Naeej , jag blir sååå ledsen , buuhuuu !! Läser ju att massor får paket o erbjudanden å jag jag får INGENTING jag, usch för Buzzador ... Har ju längtat ja över 1 år så orättvist !!!
Naeej , jag blir sååå ledsen , buuhuuu !! Läser ju att massor får paket o erbjudanden å jag jag får INGENTING jag, usch för Buzzador ... Har ju längtat ja över 1 år så orättvist !!!
Nope inget alls går regelbundet in på deras sida , men icket inget alls står d där heller..
Jaddå kan tänka mig att det är kö .. tråkigt bara att de som redan har fått får igen istället för att de skickar till de som väntar , knasig strategi tycker jag dem har på Buzzador ..:-/
Det hade ju bara varit såååå KUL att få ett paket ..
Ja så kan man ju oxå se på det ...
Synd bara att man inte får en chans att få vara en aktiv medlem då
..
Va f-n blir så iriterad på Buzzadors sida varje gång jag har loggat in så är det alltid ngn uppgift som blivit tokändrad , oj så konstigt o nu så kommer man inte alls in IGEN !!
Jag håller med dig till 110% Brokig .. !!
Det är ju jättetråkigt att det är så många som fuskar till sig ..
Jag rekryterade en väninna o hon i sin tur rekryterade sin sambo o i om det så har han nu fått dessa halstabletter . .. Tycker jag känns skit det var ju jag som var först kan man säga , o så fuskar dem juh ..
Jag har inte fått nåt , förutom denna uppmaning att rekrytera småbarnsföräldrar .. Varför undrar jag ska jag bemöda mig m att rekrytera en massa till deras kampanjer då jag inte får nåt ???????