Inlägg från: tjorvan |Visa alla inlägg
  • tjorvan

Buzzadorer

Naeej , jag blir sååå ledsen , buuhuuu !! Läser ju att massor får paket o erbjudanden å jag jag får INGENTING jag, usch för Buzzador ... Har ju längtat ja över 1 år så orättvist !!!

• tjorvan

Nope inget alls går regelbundet in på deras sida , men icket inget alls står d där heller..

• tjorvan

Jaddå kan tänka mig att det är kö .. tråkigt bara att de som redan har fått får igen istället för att de skickar till de som väntar , knasig strategi tycker jag dem har på Buzzador ..:-/

Det hade ju bara varit såååå KUL att få ett paket ..

• tjorvan

Ja så kan man ju oxå se på det ... Synd bara att man inte får en chans att få vara en aktiv medlem då ..

• tjorvan

Va f-n blir så iriterad på Buzzadors sida varje gång jag har loggat in så är det alltid ngn uppgift som blivit tokändrad , oj så konstigt o nu så kommer man inte alls in IGEN !!

• tjorvan

Jag håller med dig till 110% Brokig .. !!
    Det är ju jättetråkigt att det är så många som fuskar till sig ..
    Jag rekryterade en väninna o hon i sin tur rekryterade sin sambo o i om det så har han nu fått dessa halstabletter . .. Tycker jag känns skit det var ju jag som var först kan man säga , o så fuskar dem juh ..
    Jag har inte fått nåt , förutom denna uppmaning att rekrytera småbarnsföräldrar .. Varför undrar jag ska jag bemöda mig m att rekrytera en massa till deras kampanjer då jag inte får nåt ???????

Svar på tråden Buzzadorer