Inlägg från: Fiaflopp |Visa alla inlägg
  • Fiaflopp

Buzzadorer

Är det här ni är
    Jag har avslutat min kmpanj om kellogs redan,oups vad fort det gick...Flört
    I morse fick jag en om Juice som ska bli skoj tycker jag,tänk att coca cola skulle komma med nåt NYTTIGT!

• Fiaflopp
    Sandra82 skrev 2007-01-31 09:03:37 följande:
    Juicen ska jag också få, kul ju ! Flingorna var helt okej..kanske lite smaklösa..
    Precis,det skrev jag också...att det kunde vara skoj med någon fruktsmak,typ mango eller nåt ovanligt.
  • Fiaflopp

De man värvar får ju hamna på väntelista och det har man kunnat göra hela tiden...i alla fall hos mig

• Fiaflopp
    Skrinda skrev 2007-02-04 06:06:10 följande:
    Hur har rapporteringen av Kellogs gått för er?Jag blev lite förvånad över att det var så få frågor, inget om hur man gått till väga! Ingen fråga om man hade flingorna i sin matvarubutik och frågorna med nr 4 hade fel svarsalternativ!Taskigt för Kellogs att få en så dålig återkoppling av kampanjen, antar att de hostar upp en hel del pengar till Buzzador...
    Håller helt med dig där,den var jättekort och ganska tråkig!
  • Fiaflopp

Nån som fått mail om att de blivit antagna till juice-kampanjen?

• Fiaflopp

Jag hade också fått mail om kampanjen i morse så jag är antagen!

Nån som vet om man kan anmäla sig till kampanjer även om man inte får mail om dem?

• Fiaflopp

Hämtat drickan idag och den gula var inge vidare men den mörka med druvor var kanongod tyckte jag!

• Fiaflopp

Nån som fått något erbjudande efter juicen?
    Jag lämnade min rapport om den idag...

• Fiaflopp
    Smulan 80 skrev 2007-03-18 22:46:13 följande:
    några som fått erbjudande om ACO Cliniderm for men eller Wrigleys Extra Pastilles??Jag har inte fått men några av de jag värvat har fått det såg jag på mina poäng... (¯`°•.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 38 ♥ ¸.•°´¯)
    Det står att flera ovanför fått från extra
  • Fiaflopp

Vad som vill veta i rapporten vet inte vi innan vi loggat in EFTER vi fått varan så det kan ingen svara på...

• Fiaflopp

Nån som fått något mer att buzza? inte jag...tråkigt!

• Fiaflopp

Jag vill ha meeeer saker nu ju!!

Svar på tråden Buzzadorer