Buzzadorer
väntar fortfarande på mitt utlovade välkomstpaket..
Är inne på 7 månaden av väntan nu... *less*
väntar fortfarande på mitt utlovade välkomstpaket..
Är inne på 7 månaden av väntan nu... *less*
jag har mailat 2 gånger...varje gång får jag samma svar:
"du finns med i vårt register och vi arbetar för att du ska få ditt välkomstpaket så fort som möjligt"
Det är det enda svar man får..
Kommer definitivt inte säga bra saker om Buzzador om de inte kommer med något vettigt snart..
Diwa - nej, jag är inte med på någon väntelista, det har de också sagt. Därför de har lovat att skicka välkomstpaketet så fort som möjligt, men det har fortfarande inte kommit något.
inte jag, inte den här gången heller..
så förvånad jag blir.. *inte alls*
Har inte sett röken av välkomstpaketet än heller...
Tycker bara mer illa om Buzzador för varje dag nu...
Jessica K - får göra det. Det är ju det enda man kan göra. Har ju "bara" väntat i 7 månader nu.
Jessica K - har fyllt i allt man kan. Så jag förstår inte riktigt varför det tar sån tid.
Har mailat 2 gånger, och båda gångerna har jag fått svaret "du finns med i vårt register, så vi kommer skicka ditt välkomstpaket så fort vi kan".
Men, men...det är bara att vänta vidare...
Jessica K - ska göra det.
Får roa mig med andra saker under tiden.
har fortfarande inte fått något erbjudande eller ens ett välkomstpaket, har nu väntat i 7, snart 8 månader...
Men kom att tänka på det, ni som får erbjudanden, bor ni i en stor stad?
Jag bor i en ganska liten stad, kanske därför jag inte är så eftertraktad?
ahh...kan ju vara därför jag ännu inte fått något, just för att jag bor i en liten stad..
Det är nog mer eftertraktat att bo i storstad...
Jaja, jag väntar vidare.
okptr - wow, då har du väntat längre än mig på både kampanj och välkomstpaket, har "bara" väntat snart 8 månader nu. *less*
Har inte fått det mailet faktiskt, kanske bara de med små barn som fått det.
så glad jag blev idag.
Efter 8 månaders väntan har jag fått mitt första erbjudande om en kampanj, pastiller från Extra.
Nu tycker jag inte så illa om Buzzador ändå.
ohh...sista anmälningsdag är imorgon, sedan får man veta om man kommit med eller inte..
Jag anmälde mig så fort jag fått mailet, hoppas verkligen jag kommit med, har ju väntat 8 månader på det här. *håller tummarna*
jag kom med.
Första kampanjen för mig med.
Har redan börjat fråga folk jag känner om de vill prova, gissa om de är glada att de känner mig nu?
har inte fått mina än, men antar att de kan komma vilken dag som helst.
jag fick pastillerna idag.
Har redan hunnit med att utföra kampanjen och rapportera in den också. Tog en tripp till sambons jobb, gissa om stämningen låg på topp när jag gick därifrån.
Var hur kul som helst, och de var ju helt underbart goda.
Det var min första kampanj också, hur kul som helst. =)