Buzzadorer
Nej, jag sitter och hoppas på ett sånt mejl. Vore bra att veta om man blivit antagen eller ej. Anmälde mig förrresten till den där Ezmo-kampanjen också. Kanske kan vara skoj att pröva.
Nej, jag sitter och hoppas på ett sånt mejl. Vore bra att veta om man blivit antagen eller ej. Anmälde mig förrresten till den där Ezmo-kampanjen också. Kanske kan vara skoj att pröva.
Jag fick välkomstkampanjen i oktober (NesCafé), Kelloggsen kom förra veckan, juicen kommer nästa vecka (fick besked att jag kom med idag) och så ska jag vara med i den där nedladdningskampanjen också. Jag tror ju att jag ingår i den mest kommersiella målgruppen av alla och därför fått fler erbjudanden än er ovan. Ezmo tror jag dock att jag fick mest för att den inte var så populär (folk verkar mer vara ute efter gratis mat).
Jag tycker det är bra att få paket oftare så att man känner sig ihågkommen och att det är värt besväret. Bättre att ha få aktiva medlemmar än massor som får ett paket per år.
de verkar ha fått igång sin verksamhet ordentligt då måste jag säga
Jag har inte fått min juice-avi idag. Tänk om jag blivit glömd
Är det bara jag som inte fått avin?
idag har jag iaf fått min avi, skönt. Men ahr inte hunnit hämta flaskorna än... Ska bli skoj. Groggvirke kanske?
nu har jag hämtat mina juicer och testat den gula. Jag tycker den var god. Gillar konsistensen och smaken som inte alls är söt. Däremot är dne ju en riktig kaloribomb med 46 kcal per 100 ml
Som jag sagt tidigare tror jag att jag är i den mest kommersiellt eftertraktade gruppen. Jag är mellan 18 och 40, bor i en storstad och är fysiskt aktiv. Nackdelen är ju då att man bara får hälsosamma produkter riktade till oss som bryr oss om vår hälsa. Center dark och kexchoklad riktias ju tyvärr inte till mig. En killkompis till mig har fått både de kampanjerna men ingen av mina hälsoprodukter.
Nu har jag lämnat min juicekampanj, var en rolig kampanj tycker jag. Nu sitter jag och hoppas på fler kampanjer snart.
Ezmo funkar inte ypperligt. Jag har nu äntligen lyckats lägga upp min musik, men jag kan inte bjuda in mina vänner. Vet inte om jag är korkad eller om det är något annat fel.
Smulan 80: jag tycker det är tråkigt att du uppmanar folk att bryta mot målgruppsönskemålen. Det är ju jättesynd om folk som faktiskt har barn i rätt ålder inte får paket för att folk med äldre barn ljuger ihop att deras barn är i rätt ålder. Jag skulle ju som fattig stundent kunna hitta på ett barn i 6 månaders ålder och hoppas på att få nån typ av barnmat som jag kan äta till middag gratis, men det känns ju fel. Du har dessutom redan fuskat genom att ha två personer i ditt hushåll som buzzadorer, helt emot deras bestämmelser. Fler får ju vara med om färre fuskar.
Fast om ni bor i samma hushåll så ska ni enligt svensk lag också vara folkbokförda där.
Citrina: Fast det är ju "min" tråd så om jag vill leda diskussionen kring något som har med buzzador-etik att göra så måste det ju vara upp till mig???
OT: Det är förbjudet att gå mot rött ljus i gångsignal. I Riksåklagarens bestämmelser om ordningsbot för vissa trafikbrott är numera ordningsboten borttagen. I sammanhanget kan annan lagstiftning tillämpas, vilket innebär att man kan dömas till penningböter enligt ansvarsbestämmelserna i trafikförordningen.
On topic: Jag tycker att det är jättetrist att folk ljuger och bryter mot Buzzadors bestämmelser för att lura till sig fler gratisprover. Det gör ju naturligtvis att färre kan delta och att kunder är mindre intresserade att köpa Buzzadors tjänster eftersom de når ut till fel målgrupp i och emd angivandet av felaktiga uppgifter.
jag fick en ezmo-uppdatering idag.
Minute Maid - med prebiotiska fibrer som fungerar som mat åt bakterierna i din tarm *mums*
Tror inte det skulle sälja så bra.