• Pokergirl

Snygg fyrhjulsdriven bil sökes!

Letar ny bil, behöver fyrhjulsdrift för att kunna ta mig fram där jag bor. Jag vill inte ha en jättesuv som slukar litervis med soppa, vad ska jag kika på för bil? Nån som har förslag??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-26 13:25:03:
    Jag vill ha en snygg bil, sportig, häftig. Har inga barn, dock hund men han sitter gärna på passagerarsätet. Cab är det optimala, men så vitt jag sett finns ingen 4wd cab...

• Svar på tråden Snygg fyrhjulsdriven bil sökes!
  • Alexsi

Vi har en Jeep Cherokee och är helnöjda med den!

• Engel 27

Vi har en Honda crv och är jättenöjda!!

• Linda1976
    Vanten, en smygracer förklädd till familjekombi. Vi har en Audi A6 4,2a. UNDERBAR att köra!
    A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • Gaztongirl

Vi har en Subaru Outback, den kanske blir för stor för ditt ändamål. Men Subaru har även en mindre modell också Legacy heter den.

• Pokergirl

Söker en lite nättare bil, vi har en grand vitara som "familjebil" men jag behöver ngt eget till och från jobbet. Garaget där jag parkerar är det tightaste jag varit med om så det är totalt omöjlig att ha en bil i storleksordningen A6 eller liknande, då torde jag ta flertalet stolpar!

• Pokergirl

Har kikat på legacy men tycker inte den är supersnygg direkt...

• LPW

Titta på Audi TT Quattro . Finns både som coupé men även som cab

• Pikku Enkeli

Honda CRV, den nya modellen. Dösnygg! Och soppasnål som attans

Winners never quit. Quitters never win.
  • Pokergirl
    LPW skrev 2007-01-26 13:32:34 följande:
    Titta på Audi TT Quattro. Finns både som coupé men även som cab
    Satt precis och kikade på den, är sååå snygg! Vill ha!!! Tyvärr har jag hört att det är en strulig bil som går sönder hela tiden , men sugen blir man. Det är en bil som jag verkligen tänder på (kan man säga så om bilar?).
Svar på tråden Snygg fyrhjulsdriven bil sökes!