• Tias tjej

Vart kan man hitta billiga sofföverdrag till IKEAS- Ektorp soffor?

Hejsan! Har sökt på blocket o andra sidor men jag hittar inte billiga snygga överdrag. Jag söker nämligen ett överdrag som tyvärr har utgått...det var ett benvitt smalrandigt manchestertyg. Är det nån som vet hur man kan få tag på det???

Vore tacksam för svar

• Svar på tråden Vart kan man hitta billiga sofföverdrag till IKEAS- Ektorp soffor?
  • decci76

kolla på bemz.com
    Vet att dom säljer tyger till vissa ikea soffor

• Alice1978

Hej!
    Jag ville köpa ett par sofföverdrag för mina 2 st  3 sits-ektorpsoffor och nu våren är inne  tänkte jag göra lite ändringar i hemmet och tänkte börja med mina soffor. Surfade in på ikea`s hemsida för att köpa ett par överdrag. Men herregud vilka priser? 2695 :- endast för en sofföverdrag alltså 5800 :- för 2.  Det kan jag köpa en helt ny soffa för, tänkte jag. Själva soffan kostade mig 3000 :- varför betala 2700 :- för överdraget?
    Är de helt från vettet? Och ikea skall visst vara billigt, tro inte på det här snacket för det är det inte!

Om ikea
  • P30

Som tidigare sagt - bemz.com har soffklädslar. Dessutom har de mycket högre kvalitet än ikeas egna, har uppgraderat några soffor och fåtöljer hemma. Sen att de är billiga - nej det är de inte, men det är ju som sagt inte ikeas egna heller.

Fördelen med bemz är att de har klädslar till en massa soffor som inte längre finns i sortimentet.

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • Hippoo

När du är på ikea så kika alltid deras fynd, jag har köpt överdrag där för en 500lapp skitfina, sedan har jag även lagt ut på köpes o säljes sidor om Byte och det är alltid någon som nappar och så byter man klädslar 

• FlinkaAnka

Det bästa är att sy själv. Då kan man välja mönster och får dessutom några trevliga kvällar med Singern.

Svar på tråden Vart kan man hitta billiga sofföverdrag till IKEAS- Ektorp soffor?