• grisekno

Vad tycker ni om Caroline af Ugglas?

Ja, igår vann hon, tillsammans med Göran Hägg, "På spåret".
    Vad tycker ni om henne, allmänt?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni om Caroline af Ugglas?
  • lieh

Jobbig att titta på!

Klarar inte av henne.

• A lie

Bonanza: inte alltid vi tycker lika, men i det här fallet håller jag med dig till 200%

♥♥♥ Widar 050606 ♥♥♥ Vendela 060910 ♥♥♥
  • sissig
    Jessica K skrev 2007-01-28 15:01:20 följande:
    Efter att ha sett henne förra veckan i "Så ska det låta". Kan jag inte med människan!
    Jag såg henne oxå där och trodde inte hon menade allvar, sen såg jag henne på sing along o då var hon likadan där oxå.

Kryssade därför att jag var trött på henne
  • Mammatillfem

Konstnär och sångerska..dök upp från "ingenstans" men verkar trevlig..såg henne sjunga med sin lilla dotter det var gulligt.

• Tiffe

Jag har tagit sånglektioner av henne och måste säga att hon var en mycket inspirerande och duktig pedagog!

• S vali s
    Bonanza skrev 2007-01-28 15:22:33 följande:
    "Vara sig själv" säger många.Eller hur! Hon försöker ju vara sådär överdrivet knäpp och anstränger sig ju för att verka speciell. *ryser igen* Ny fejkmamman: www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b4106p494146.h...
    Jag har sett/läst många interjuer med Caroline och för mig känns hon "äkta", står för sin åsikter även de ibland är rätt udda, min uppfattning är inte att hon "spelar" speciell.
    Hennes engagemang i "alla kan sjunga" kören är dessutom helt underbart och har hjälpt många, många Glad
    Den late får brått när det blir kväll
  • grisekno
    Tiffe skrev 2007-01-28 15:26:41 följande:
    Jag har tagit sånglektioner av henne och måste säga att hon var en mycket inspirerande och duktig pedagog!
    Ger hon lektioner? Intressant!
  • Jessica K

sissig: samma här. Trodde att det var något hon körde med under det programmet bara, men såg henne också lite igår.
    Blir ju nästan rädd *skrattar*

• mosterfialotta

i love her!!!! så jävla härlig tjej värkar hon vara, och bra på att sjunga är hon oxå..

Svar på tråden Vad tycker ni om Caroline af Ugglas?