• MrsL

Varför vill ni skriva skit om "kändisar"?

Det poppar upp otaliga trådar och omröstningar om så kallade "kändisar". "Vad tycker ni om den-och- den" osv. Sedan skrivs det mängder av taskiga saker om denna människa.
    Antingen får h*n skäll för att h*n ser för plastig och tillgjord ut, eller så får h*n skäll för att h*n har glugg mellan tänderna och "skitigt" hår.
    Har ni inget bättre för er än att göra omröstningar om kändisar?

Har jag inte rätt i sak så har jag i alla fall rätt i princip!
  • Svar på tråden Varför vill ni skriva skit om "kändisar"?
  • lövet2

Det värsta är att jag aldrig vet vilka kändisarna är! Det ploppar upp namn på folk jag aldrig hört talas om. Måste vara att jag inte har kanal 5 ...Fundersam

• Wallstone

Nej, tydligen inte. Kändisar är ju kändisar, och då är det fritt fram att skriva vad som helst. Har man sig i leken gett, får man leken tåla!

Run for your life
  • MrsL
    lövet2 skrev 2007-01-28 23:43:49 följande:
    Det värsta är att jag aldrig vet vilka kändisarna är! Det ploppar upp namn på folk jag aldrig hört talas om. Måste vara att jag inte har kanal 5 ...
    Det har inte jag heller!
    Har jag inte rätt i sak så har jag i alla fall rätt i princip!
  • hillson

Jag är ju en av dom som givit Linda Rosing några kängor och även bett om ursäkt efteråt..

Jag tycker heller inte om att man sprider skvaller sant eller falskt spelar ingen roll..

Som alldeles nyss i en annan tråd som jag då inte kan/får nämna

walk for freedom.
  • Lisa 74

Tycker också att det är löjligt.

• Trinitario

Jag tycker att det beror på syftet med tråden. Är den enbart ute efter att klanka ner på en människa helt seriöst så är den onödig. Men är den skriven i retstickans tecken så är det roligt *visslar oskyldigt*

Satan skadar dig själv och personer i din omgivning!
  • Miafia33

helt onödiga trådar egentligen som oftast startas av den som har svårt för en person av ngn anledning.

tänk om dessa trådar skulle startas av män, vad komiskt det har varit

• Miafia33

med andra ord har vi kvinnor inte så mkt bättre saker för oss. vi menas vissa, en del,

• hannahlilla

Det är väl okej att dela sin åsikt med andra när personen faktiskt är offentlig men en del går för långt och skriver påhopp och väääldigt elaka saker, tycker inte det är okej att skriva så om någon alls i ett offentligt forum, vare sig kändis eller "vanlig" människa.

• Trogga

Tummen upp för Bosse Larsson

Jag är en troglodyte
  • guild

Jag är själv nära släkt med en kändis det ofta skrivs skit om här på FL. Försöker så gott det går att försvara, då jag vet att mycket är skriverier, bl.a. från papparazis,och som folk tror är sant.
    Håller därför med TS...!

Svar på tråden Varför vill ni skriva skit om "kändisar"?