Lång matta...?
JAg vill ha en ljus matta (BEIGE-vit-creme-färgad/mönstrad) till köket, ca 70x250 cm lång... någon som vet vart man kan hitta en sådan?
Just nu har vi en blå (från IKEA) till ett rött kök, vill helst ha en beige-aktigt matta ![]()
JAg vill ha en ljus matta (BEIGE-vit-creme-färgad/mönstrad) till köket, ca 70x250 cm lång... någon som vet vart man kan hitta en sådan?
Just nu har vi en blå (från IKEA) till ett rött kök, vill helst ha en beige-aktigt matta ![]()
Om det duger med trasmatta, så kan du alltid sy ihop två trasmattor genom att sätta ett blixtlås emellen dem. Så kan du lätt ta isär och tvätta dem när det behövs. Det blir ju inte så tungt för tvättmaskinen att tvätta dem varför sig än att lägga in en lång matta.
Jag har gjort så när jag hittat trasmattor som jag gillat och jag är supernöjd!
kolla här
pappelina.se
mycket fina mattor!
Åh, de var ju helt underbara, precis vad som skulle vara bra i köket: PLASTMATTOR! Men de var lite dyra, den längd jag behöver kostar 1300kr... Egentligen är det ju värt det eftersom de var så fina och håller länge, men just nu tillåter nog inte ekonomin det.
Fler tips?
www.horredsmattan.se
www.lantligdesign.se
Samma mattor, ungefär halva priset mot pappelina. Har en sådan här i köket. Kolla i galleriet.