• Family 5

Geishakulor?

Jag har gudlkulorna. Men dom är tunga, så har du inte enorma knipmuskler så rekommenderar jag att du ligger på rygg när du använder dom, annars ploppar dom ut

* I Februari kommer kontakten på sladden! *
  • Family 5

Det finns säkert fler ställningar än att ligga på rygg. Men jag testa att rida en gång med dom och det gick inget vidare

• Family 5

Geisha kulor (som vi pratar om) och knipkulor är helt 2 olika saker. Geisha kulor använder man för att stimulera insidan av slidan och gör det skönt för både kvinnan och mannen. Dom är i storlek som puttekulor. Och är rätt tunga. Har svårt att tänka mig att dom ska fastna. Knipkulor använder man endast för att träna muskelaturen i slidan. Och dom är i storlek av en studsboll ca. Och dom ska man inte ha inne under samlag.

• Family 5

Vi alla säger samma sak, men det finns dom som hävdar att Geisha kulorna har fastnat.

Alltså, dom små guldkulorna ska du endast ha vid samlag med din man. Och dom stora knipkulorna med snöre emellan och snöre som sticker ut ska du träna med.

När du går på ett gym så är väl en hantel ganska stor oxå jämfört mot din hand. Det finns knipkulor att köpa med tyngder och så oxå. Du ska kanske börja med en mindre storlek på knipkulor om du tycker dom är stora.

• Family 5

Förstår inte heller hur man kan säga att dom kulorna är till för att träna med. Det är ju inte super duper muskler man har där precis. Och sen är dom för små för att ge effekt vid träning. Om man nu skulle lyckas knipa så hårt så att dom stannar kvar. Då är man fan inte dålig.

• Family 5

Woppsiedaisy... Även om det har hänt att kulorna har fastnat. Så kan du inte rekommendera dom att ha som träningskulor för det är helt fel syfte. Då får ni plocka ut dom ur sortimentet.

• Family 5

Måste säga hur förvånad jag blir när jag kollar runt på dom olika sidorna.

Hos Lustjakt står följande:
    Placera dessa kulor inne i slidan och använd dem under samlag. Kulorna hamnar oftast längst in i slidan och masserar då mannens ollon på ett mycket stimulerande sätt. Även kvinnan kommer att upptäcka kulornas fördelar eftersom de rullar runt och stimulerar inne i slidan.
    Det beror helt på var kulorna hamnar hur du/ni kommer att uppleva dem. Det är därför bra att testa olika ställningar så att kulorna kommer till sin rätt.

Många kvinnor är oroliga för att de inte skall komma ut eller på annat sätt försvinna upp i slidan men det kan inte ske. Kulorna är så pass tunga att de kommer ut av sig själva alternativt kan man hoppa lite i sängen.
    Tips
    Vissa tjejer med vältränad bäckenbottenmuskulatur kan även använda dessa som knipkulor.

Hos sjättehimlen står följande:
    För in dessa 1-2 cm in i puppeluran, åker de ut..på rätt plats..annars lägg den i öppningen knip släpp ect.--Börja med en kula för att klara två..max 10min åt gången. Annars=träningsvärk

Hos kondomeriet står följande:
    Kulor att knipa om för att öva bäckenbottenmuskulaturen. Dessa går att använda under samlaget för att stimulera mannen lite extra.

Hos Himmelriket står följande:
    Dessa mycket populära 24 karats guldpläterade kulor, är välkända och liknande användes tidigare i Orienten. Det sägs att när de införes i vaginan så frambringar dessa kulor en vibrerande sensation som skapar en oemotståndlig sexuell känsla. Kulorna används främst för att öka njutningen för både man och kvinna under sexakten. Det finns ingen som helst risk att kulorna fastnar i kroppen. Problemet är snarare att hålla dem kvar.

Min egna slutsats och erfarenhet:
    Eftersom jag själv äger sådana här, så skulle jag aldrig rekommendera att använda dom som knipkulor. Förstår inte heller hur sjättehimlen kan sälja dom som enbart till knipövningar. Har varit på ett antal sexparty genom åren och då av olka företag. Och alla har dom sagt likadant. Enbart till njutning under samlag. Dom väger en del och är alldelles försmå. Det enda muskeln som man tränar med hjälp av dom här är i såfall just runt hålet. Nån annan effekt kan dom ju inte ge. Dom andra musklerna känner ju inte av den här lilla puttekulan.

Däremot under samlag så kan jag rekommendera dom under lugna ställningar. Och sen har det räckt att jag har ställt mig upp så har dom ploppat ut Och kom inte och säg att då måste jag ha dåliga knipmuskler för det vet jag att jag inte har.

• Family 5

Som undersköterska säger jag inte att dom inte kan fastna. Det kan jag gå med på att dom kan göra. Men jag säger att det är inte rätt kulor att träna med. När du gör egna knipövningar utan något i så använder du alla muskler, vissa mer eller mindre. Men lägger du in en sån tyngd som dom här kulorna har, så koncentrerar sig muskeln just där kulan ligger. Därför att du som person gör ju allt för att inte tappa ut kulan när du kniper. Därför skall man börja med lätta knipkulor. (och i början när man anvädner lätta så ska man inte ens knipa) Sen kan man avancera med tyngder i. Och detta vet jag inte bara som undersköterska utan oxå för att jag har haft problem med livmodern och framfall. Så jag har fått noga instruktioner av gynekologer hur man ska träna.  Det är precis som när du tränar armarna eller benen. Därför säger jag som jag har sagt tidigare, att då får man ha en jädra bra knipmuskler om du ska börja träna med en Geisha kula....

Tror vi kan diskutera detta i evigheter. Tyvärr så har vi kommit från Ts fråga för längesedan. Ett under att ingen har anmält tråden .

Gör vad ni vill med dom. Jag anser att jag använder dom rätt. När jag tränar använder jag riktiga knipkulor och när jag vill ha det gottit så använder jag Geisha kulor .

Svar på tråden Geishakulor?