Inlägg från: Woppsiedaisy |Visa alla inlägg
  • Woppsiedaisy

Geishakulor?

Dom skall inte användas i samband med sex! Många företag säger att det går men vi på husmusen rekomenderar att INTE göra det. Detta efter att jag praktiserat på akademiska sjukhuset i Uppsala i 2 veckor. Under 2 veckor kom det in TRE tjejer som ej fick ut sina kulor igen och personalen sa att detta var väldigt vanligt. De försvinner ej men kan fastna!
    De är endast till för att träna slidmusklerna, vilket i sin tur gör sexet skönare för både dig och din partner.

• Woppsiedaisy

Geishakulor (eller knipkulor som de faktiskt från början är framtagna för att vara) är INTE bra att använda under samlag, de exemplet jag skrev om handlar om "geishakulor", rättare sagt Ben wa kulor, vilka faktiskt KAN fastna om man har dom inne under samlag.
    Detta är något av det viktigaste vi poängterar under våra homeparty och det pga vad de sa på sjukhuset om hur ofta det kommer in folk med denna sortens kulor som har fastnat.

• Woppsiedaisy

bananas: precis som jag isåfall och min chef. MEN jag litar dock mer på sjukhuspersonalen och berättat om hur många som kommer in till dom för att plocka ut dessa kulor. som sagt, kolorna kan ALDRIG försvinna men dom kan fastna när penis skjuter upp dom, jag har fått detta förklarat av en läkare och tror det på det. Läkare och sköterskor som dessutom säger, använd gärna dessa för träningsskull men EJ under samlag. Själv rekomenderar jag ALDRIG dessa kulor.
    som sagt, vi sa precis som du, innan vi fick denna information då jag praktiserade på sjukhuset.

Anonym : tråkigt att det gick som det gick för dig men bra att du skriver hä så folk får veta att det faktiskt KAN hända och det händer.

Anonym (fundersam) : alla har väl olika information av detta men det jag har fått höra från som sagt ett stort sjukhus, använd dom gärna till träning men EJ under samlag.

• Woppsiedaisy

bananas , som sagt vi sa som du innan men har nu ändrat oss efter att ha fått sjukhuspersonalens syn på det hella. Vi tror mer på FAKTA än någon som arbetat med sexleksaker länge. Man måste vara öppen för att lära sig lite nytt och tyvärr var dessa kulor inte så fantastiska som vi trodde från början!
    Och som du ser är det bara här iaf en person vars kulor fastnat!

• Woppsiedaisy

Som sagt, många företag som ej har kunskapen (vetenskapen) säger att dessaq ska användas vid samlag, så gjorde också vi tills vi fick reda på motsatsen, då ändrade vi oss!
    Som många skriver KAN de fastna och man blir tvungen att uppsöka läkare.

Visst FÅR man ha de i under samlag men man bör vara beredd på att de fastnar!

• Woppsiedaisy

nej självklart fastnar dom inte på alla och som sagt ha dom i om du vill men jag rekomenderar absolut inte det efter att ha fått veta att de kan fastna! Jag trodde också starkt på att de inte kunde fastna innan jag fick denna infon. Tror mer på läkare än kollegor inom sexleksaksbranchen.

Vad jag har hört är det bra som träningskulor fast de är så små. man kan ligga ner och träna. dock inget alternativ för de som BEHÖVER större kulor. Men som sagt, vad man vill träna med eller inte är en smaksak.

• Woppsiedaisy

Om man tänker så här, du kan träna musklerna utan några som helst kulor i, genom att göra knipövningar, geishakulorna hjälper kvinnor som inte "hittar rätt" när de kniper utan kulor att hitta rätt muskler.

som sagt vi sa som er innan vi fick reda på något annat. och en läkare som är utbildad på kroppen och dess muskler är mer pålitlig än dig.

• Woppsiedaisy

Men smartballs har också tyngder i sig.

som sagt alla får göra hur dom vill med dessa kulor, men jag rekomenderar en sak!

Och som någon skrev ovan, VARFÖR skulle läkare sprida skrämselpropaganda om något som inte skulle kunna hända? Speciellt när det handlar om att folk ska njuta och ha det skönt.

• Woppsiedaisy

Som sagt, det är vad JAG har fått lära mig av folk jag tycker är pålitligt. det har funkat bra för mig hittills. efter förlossning kommer jag dock satsa på smartballs.

Svar på tråden Geishakulor?