• Mjusch

Vad använder ni för napp?

Jag tänkte eventuellt börja använda napp till min bebis. Gjorde inte det med min första son, men nu verkar det vara en bra ide. Särskilt när man ska försöka komma hemifrån med två barn samtidigt och de skriker ikapp.
    Har ni några bra tips?

• Svar på tråden Vad använder ni för napp?
  • Luddiludd

Esska silikon, har inte behövt testa några andra. Hon är en riktig liten nappmissbrukare, vår Lillgumma

• mammatillpojkar

min son tar alla nappar så länge det är silikon han har aldrig kunnat ta en i latex.. vi började med bambinos 2 pack och dom har vi fortfarande ibland, sen även esskas 3 pack med nappar

• camber

Vi började med Nuks som funkade bra ett tag innan jag insåg att modellen var för "välvd" för Isabells ansikte... Så nu kör vi Bambinos 2-pack i latex, dom funkar jättebra! (Men är ganska så fula.. haha)

• Pumisen

Min dotter tar ingen annan napp än en rund napp som endast säljs hos babyproffsen...suck""" inte billiga heller! Men vad gör man?!!

• Johannas mamma

Nuk är det enda som duger åt dottern.

• Albins morsa

Varför planera att barnet ska ha napp??

• Mamma och Mor

Nuk silikon är den enda nappen hon gillar, alla andra sorter har hon ratat. Latexnappar vägrar hon oavsett form.

• Schmut

esska happy-napparna eller vilken nam som.

• jajja83

bambino, latex..enda som har fungerat för oss

• tissen82

esska silkicon (dom vanliga)

• pk vanilla

lilleman tar vilken napp som....ha har alla möjliga olika...

• Emelie82

Nam - latex. Men det var också den första nappen han fick, anar inte om han exepterar andra då vi fortsatt med dem. Dom var sötast

Svar på tråden Vad använder ni för napp?