Någon som har IKEAs juniorstol...
Någon som har IKEAs junior stol till sina barn....När började ni använda den och hur länge kan de ha den?
Är min 1½ åring för liten för den?
Någon som har IKEAs junior stol till sina barn....När började ni använda den och hur länge kan de ha den?
Är min 1½ åring för liten för den?
Vi har en sån, jag tycker den e jättebra bortsett från att den glider lätt på parkettgolv. Tror säkert att den passar din kan eventuellt va att du får lyfta henne/honom i början. Våra 2åringar har lånat den ibland och dom sitter bra på den. Den tillhör våran 4åring som fortfarande sitter på den så dom kan ha den länge.
Vi har en sån till vår nu 2½ åring, han satt på den from 18 mån och det gick superbra!! Han älskar stolen och ingen annan får låna den
Har ni köpt den på ett varuhus eller över internet-butiken.... kollar man på ikeas hemsida så finns den ju inte på något lager, på något varuhus i hela sverige.....konstigt... tack förresten för svaren ...alltid bra att höra vad andra tycker innan man bestämmer sig.
Tror att stolen är helslut. Vi har jagat den sedan 4:e januari .......
Hej, vi har jagat stolen sen långt innan jul... helslut ...har gett upp och köpt en annan stol istället.
Hej
Ursäkta men vilken stol menar ni?Menar ni "agam"?Den höga som ser ut som en valig stol..De har haft på IKEA/Gävle iaf....
Vi har den, tror dottern fick den när hon var 2, nu snart 5 & sitter fortf. på den. Den svarta, tror den heter Agam ja. Tänkte att lillebror skall överta den när han blir 2 om ett halvår drygt. /L.
Jag skulle också vilja haft en svart men den har de slutat tillverka.
den står ju från 3 år. och verkar vara slut. är den så populär? Ska till IKEA imon. Ska se om dom iaf har ett visningsexemplar. Funderar på att köpa en sådan eller nån liknande.
den svarta fanns som visningsexemplar i linköping och ska finnas där på lager också.
Nu verkar man kunna beställa stolarna på nätet igen i alla fall!
Har också försökt få tag på juniorstolen AGAM (i björk) långt innan jul. Fick information om att den skulle komma in vecka fem i Göteborg. Men än har den inte kommit.... mycket märkligt...
Är det AGAM ni pratar om så köpte jag en svart här i Malmö förra helgen! Sonen är 2 år och 2 månader och har suttit på en sådan hos dagmamman sedan han var 1½ år. Det funkar toppen!
//Joanna
Är det AGAM ni pratar om så köpte jag en svart här i Malmö förra helgen! Sonen är 2 år och 2 månader och har suttit på en sådan hos dagmamman sedan han var 1½ år. Det funkar toppen!
//Joanna
Den går att beställa på nätet=)
Evangeline72: Menar du på IKEAS hemsida eller? Har nämligen varit där inne, och den är slut i hela landet ju....
Jo men man kan väl beställa från nätet? Då står det att den finns.
Vår äldsta var drygt 3 år när hon fick sin. Innan dess hade hon sin Tripp-trapp utan bygel. När hon var drygt 3 så behövde vi Tripp-trappen till ena lillasystern så då v
fick hon byta. Har fungerat jättebra. Småsystrararna är nu 21 mån och de tycker det är jättekul att låna storasysters stol men de skulle inte klara av att ha en sådan stol själva, de sitter inte tillräckligt still för att jag skulle våga. De får köra med sina Tripp-trapp som ännu har bygeln kvar.
Vi har såna till barnen som nu är 5 och 6. De har använt stolarna sedan de var ca 2,5 år. Jättebra stolar!