• Anonym (fet)

Finns det VERKLIGEN killar som tänder på feta tjejer...

..eller får dom bara inget bättre ? Jag är 161 cm och väger 85 kilo och jag kan inte fatta att någon någonsin skulle kunna tända på riktgigt på min feta kropp med hängmage och fettvalkar. Hur är det möjligt ? jag har inte ens stora bröst.......

• Svar på tråden Finns det VERKLIGEN killar som tänder på feta tjejer...
  • Anonym (överviktig)

HERREGUD.. tråden handlar ju inte om själva hälsan, utan om någon kan bli attraherad av en överviktig kropp!!!!   Allt annat är ju OT !!

Sluta skriva om hälsan för vi som är överviktiga är inte dumma i huvudet, VI VET REDAN ATT DET ÄR BÄTTRE ATT VARA SMAL, ok?  Här handlar det ju inte heller om enorm övervikt, utan TS verkar ju bara vara extra mullig med lite för många kilon. 

Vi är alla överviktiga av olika orsaker också, så snälla smalisar, dra inte alla över en kam!!!!  Vi är inte alla lata, soffliggande, godisätande personer!!!

• Anonym (överviktig)

dokumentären handlade om sjuklig obesity!!!  Människor som väger över 200kg och uppåt 500kg!!!

Vi pratar ju här om vanlig övervikt... att man väger 80kg till 100kg cirka.....

Tråkigt att tråden tog den vändning den tagit nu...  prat om ohälsa, obesity på 200kg plus etc.   Vore roligare att höra från andra som är lite överviktiga och hur deras män tycker om dom?...

• Anonym (hm)

Har inte läst tråden men känner två personer som båda har ungefär samma längd och vikt som du TS. De har då inga svårigheter att få killar i varjefall ngn av dem. Varken gällande förhållanden eller bara sex. Den ena har jag ifta varit ute och festat med och det är alltid massa killar runt henne, många fler som stöter på henne än på mig och jag är smal.
    Tror att olika killar tänder på olika saker och det ofta hänger på personlighet snarare än utseende. Jag har ju typ utseendet för vad som "anses" vara atraktivt och det har inte hon men ändå har hon lättare för att få killar att flockas runt henne än vad jag har...utstrålning!!

• Anonym (fet)

Jag vet att jag borde gå ned i vikt av hälsoskäl, mem det är ju som många redan sagt en annan tråd, en annan diskussion.. vad jag ville veta var om det finns killar som tänder på överviktiga tjejer. Jag ville få lite hopp, lite bättre självförtroende, våga hitta min erotik och känna mig sexig och fin. Det är ju viktigt för självkänslan, inte bara för att behaga männen. Alla vill väl se fina ut eller hur ? jag har bara så enormt svårt att förlika mig med min kropp och mitt dåliga självförtroende gör att jag gömmer mig i stora tält till kläder och det hindrar mig så pass mycket att jag t.ex. avstår från att ha sex, vill inte visa mig naken för en kille osv. alltså ganska handikappande. Men en del av er tjejer och killar här inne har faktiskt gett mig en hel del nytt "tänk" och jag är jätteglad att jag startade den här tråden för nu känns det faktiskt annorlunda! STORT TACK till er!!!

• RuNdOmMaGeN

Jag är ganska knubbig.. Överviktig om man tittar på siffror. Är 158 cm och väger 69,5 kg (har nyligen gått ner från ca 74 kg) Men både min nuvarande pojkvän och mitt x har uppskattat mitt knubb mycket! Det är "klämmgott" tydligen.. Haha..

Själv skulle jag dock vilja vara aningen smalare. Trivs som bäst när jag väger ca 60 kg. Men det är SVÅRT att gå ner i vikt!

• Anonym (XL)

Min man älskar mig och min kropp

• FruLiniz

Förstår inte dom som skriver som har sambo/Make sen många år tebax å inte alltid varit kraftig.
    Vilket innebär att du var smal när du träffade din man, blev kära senare med tiden blev du fet.
    Mannen är då redan kär i dig så då lämnar han dig inte enbart pga din vikt.... Det är inte samma sak som att han ÄLSKAR din ohälsosamma fetma.
    Han älskar dig!
    ....

*Stolt mamma till Isa född 2005-08-13 och stolt fru till Daniel 2005-10-29
  • Anonym (sexig)

Jag är 164 cm, väger ca 93 kg. Och jag är sexig. Jag både känner mig sexig och får uppskattning från andra. Min man säger varje dag att jag är het...
    Jag är helt övertygad om att det handlar om utstrålning och självförtroende. Jag tränar mycket och är rätt så fast i mitt hull. Jag trivs med mig själv helt enkelt.

• Anonym (hm)

TS
    De jag känner som är överviktiga har inte kläder som döljer utan köper snygga kläder som framhäver. Snygga jeans, toppar med lite urringning. Kläder som framhäver rumpa och bröst men kanske döljer magen. Och de anses som sagt vara sexiga. Den ena fick jämt sexiga underkläder av sin föredetta sambo för att han tyckte att hon var sexig då. De har båda ett rikt sexliv, just nu är de singlar men hon som hade sambo innan är den som dupat, hon blev inte dumpad. Hon vet att hon inte behöver vara rädd för att bli ensam för det, vill hon hitta ngn ny så gör hon det lätt. Och hon har ett par KK nu.

Att vilja gå ner för hälsans skull är väl egentligen en bra idé men tro mig det finns killar som gillar större kvinnor!!

• Anonym (överviktig)

Kolla på Sarah Dawn Finer som var med på melodifestivalen!!! Hon är överviktig.. lite knubbig... och gud så sexig!!!

Svar på tråden Finns det VERKLIGEN killar som tänder på feta tjejer...