• Anonym

Vad ar sexigt pa en tjej?

Fragan riktar sig framst till alla killar som verkar halla till har i Sex & Samlevnad. Ni tjejer kan ju garna svara vad era pojkar tycker.

Fragan ar vad som ar sexigt pa en tjej. Och nu tanker jag inte pa Lack-klader, strumpeband och rakat utan mer en tjej du ser pa stan klockan tre en onsdageftermiddag.

Vad i det alldagliga hos en tjej ar sexigt och oemotstandligt? Det kan vara nagot med klader, har, smink ja vad som helst som inte ar direktrelaterat med sex.

• Svar på tråden Vad ar sexigt pa en tjej?
  • Bias Dad

Håret i en tofs/hästsvans , tajta jeans och skor/stövlar med klack, går med självförtroende , glittriga ögon och ett vackert leende.

• elinvd

Självförtroende säger min pojkvän... Det strålar om en kvinna som har självförtroende utan att va kaxig/stöddig

• Lola Jämtland

Självförtroende säger min oxå.  O rumpan.

//2007-here I come!
  • HotRodDady

mörk hår, hästsvans å hon e rätt kort.. dock e min gumma rena motsatsen.. men aaah.. de gillar ja

• Anonym

Jeans och hastsvans, huh? Jag som hade for mig att jag har hort att hastsvans ar det mest avtandande som finns. Maste komma ihag fel alltsa. Tur for mig da som gillar att ha mitt langa har i hastsvans.

T-shirt, menar du en tight tjej-top eller en stor t-shirt for killar?

• vagabond77

Tighta jeans, utan bälte med låg midja, gärna en tröja där man kan se magen titta fram ibland, lite glitter på tröjan / topen kanske, Pärlhalsband, stilrent, inte för stora örhängen. 10cm höga klackar är snyggt med om tjejen behärskar det. Självsäkerhet.

• Kristian vill bli pappa

Hållningen - att man ser "sund" ut. Starka snabba rörelser, grace, nytvättat hår och subtila fräscha dofter. Jag skulle sagt självsäkerhet, men jag menar nog det jag skrev först som samma sak.

Ironi och sarkasm. Sån är jag.
  • Twid

Får jag som tjejj inte svara vad JAG tycker är sexigast på en tjej!?

ähh jag gör det ändå!

en tjejj i mörkt ganska långt hår, Baggy brallor och en tajt topp eller ett linne!  det är fan as hett!! även så att en hetro tjejj som jag hajjar till!

• Anonym

Twid, tja det far du val...

Fast jag var mest intresserad av vad killar finner sexigt pa tjejer. Inte vad tjejer finner sexigt pa tjejer eftersom att jag inte ar lagd at det hallet.

Svar på tråden Vad ar sexigt pa en tjej?