Det mest otippade hände mig idag!!!! (lång)
Jag var på extrakoll hos min läkare idag för jag har inte fått blödningen från nedregleringen som jag skulle, sprayar för andra ivf:en. Hon tittade på mig med vul och såg att jag inte var nedreglerad. Fick lämna blodprov igår och idag sa hon att jag låg på 1000 istället för under 100. Så hon sa att jag skulle fortsätta med sprayen en vecka till. Hon ville också att jag skulle lämna ett urinprov där direkt så sköterskan kunde göra ett gravtest, bara för att utesluta en graviditet. MEN DET BLEV TVÅ STRECK!!!!!!!!
Behöver jag säga att jag blev helt paff. Nu fick jag avbryta sprayningen helt och så ska vi dit om tre veckor för vul. Jag är lite nervös bara att det sitter på fel ställe eftersom anledningen till att vi gör ivf är att jag har väldigt dålig passage i äggledarna. Men vi får hålla tummarna för att allt är som det ska och att inget annat händer på vägen. Men det är faktiskt så att jag inte VÅGAR tro att det är sant, nu när man har fått gått på så många nitar sen man började försöka få barn.