WoW eller inte?
Håller med tvillingfarsan.
Har dock inte fått min grabb än (yes fick reda på det för ett par dagar sedan) så kan inte säga om wow och att ha barn men..
Att spela spel what so ever och ha barn går ju säkerligen helt ok.
Även med wow .. som Tvilling säger... det har ju inte så mycket med spelet att göra .. spela hjärter eller wow är istort samma sak.
Wow kanske tar lite lite mer tid för vissa saker att göra men.. man kan när som bara sluta och ta hand om det man skall göra.
Jag har dragit ner en hel del på mitt "wowande" och kommer troligen dra ner lite till när grabben är född.. för tror jag nog vill vara nära honnom mer än nått annnat i allafall .. det tror jag liksom bara blir så :) Sen går det säkerligen att sitta och lira någon kväll när lilla ängeln sover sött.
Tänker inte säga .. klart du skall lira...
Men .. det är ett roligt lir och är man ett gäng polare som lirar tillsammans mycket så förstår dom också .. att man kanske måste hoppa ur och byta lite blöjjor :)
Harru bara pengarna att lägga där på spelet osv .. så kan man göra det för det är ett fränt lir i gämnförelse med många andra spel.. men smaken är som ... lycka till med allt :)