Inlägg från: Tvillingfarsa |Visa alla inlägg
  • Tvillingfarsa

WoW eller inte?

Asså det handlar ju endast om vilken situation man befinner sig och om man känner själv att man har karaktär.

Jag spelar WoW och hyfsat mycket. Men jag spelar aldrig när tjejerna är vakna så spelandet blir efter sju på kvällen elelr nån enstaka gång när dom sover på dagarna.

Skillnaden är att jag är inte med i nåt hardcoregille som förväntar sig att jag ska kunna raida 5 dagar i veckan 18-23.

Och nej man behöver verkligen inte vara hardcore för att spela det. Att spelet skulle bli meningslöst för att man inte satsar stenhårt är bara rent skitsnack.

Man väljer själv vilket tempo man vill hålla, men om du vet med dig att du har lätt för att fastna i spel så kanske du ska undvika det.

Jag var innan jag blev pappa ganska hardcore och spelade DAoC i ca 2 år och gjorde det mesta i det spelet.

Nu spelar jag WoW och har accepterat att jag aldrig kommer kunna se dom absoluta slutinstanserna eller få den absolut grymmaste utrustningen. Så är det men jag tycker fortfarande spelet är kul och känner inget behov av att se allt i spelet.

-V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • Tvillingfarsa

Jag har så pass små barn än så länge så dom nattas ju runt sju tiden och sover sen till 6-7 på morgonen. Så mitt spelande blir ju efter tjejerna nattats, men det brukar kunna bli en hel del.

Svar på tråden WoW eller inte?