WoW eller inte?
Hej alla! Jag har alltid lirat online spel.. Allt från CS.. daoc, AO, SWG och nu lirar jag wow med tjejen och har en unge på 8 mån.
Å jag har aldrig haft roligare!
Förut så var jag arbetslös till å från och spelade väldigt ofta men det gjorde även så jag tröttnade fortare.
Sen när wow kom så blev det inte lika mycket spel för att jag träffade min tjej lite innan och det slutade med att hon fick en dator och wow av mig i födelsedagspresent.. romantiskt va? =) Nerå.. det var bara en extra grej.. hon fick lite annat oxo.
Efter att knyttet kom så spelar vi tillsammans.. 6 st mammor och pappor. Några kvällar i veckan och vi har verkligen jätteroligt!
Har aldrig haft såhär roligt när jag lirat, antagligen för att det inte blir att man nöter hela tiden, utan att man verkligen ser fram imot dom timmarna man ska raida nån ny instans i BC.
Sen vet jag att vissa folk har väldigt svårt att kontrollera sitt spelande. Har själv ett antal kompisar som inte har haft kontroll på det hela utan nästan blivit av med jobb. Fast det handlar mer om personen i fråga än spelet.
Så man känner bäst själv hur man funkar. Som alltid!