• mojjjje

Alltid hemma

Hej min tjej vill alltid att jag e hemma men jag e den ända som drar in pengar till familjen e detta värkligen rätt vi har en dotter på 6år. (jag e inte biologisk pappa) MEn våran dotter e underbar och kallar mig pappa. jag e alltid tvungen att säga nej till att vara hemma när dottern e sjuk och min tjej säger att jag orkar inte med detta.... NU ORRKAR JAG INTE MER

• Svar på tråden Alltid hemma
  • Robot

Fattar inte riktigt, din sambo är hemma på dagaran pga att hon inte har jobb? och när din styvdotter är sjuk vill hon att du är hemma med henne, trots att hon inte har något jobb och trots att det inte är ditt barn?

• Jahapp

Fattar situationen som Robot beskriver och då låter det hela aningen underligt.......

• mojjjje

Ja min tjej vill attt jag skall vara hemma med min styvdotter.... trots att hon e arbetslös . Och jag får allt som oftast bara negativ kritik jämt jämt

• Robot

Det låter som att hon önskar mer "engagemang" av dig, inte att du faktiskt är hemma, dom flesta tjejer tänker i omvägar och utrycker sig med dolda budskap. du får kontra, nej jag har ju svårt att vara hemma med henne men på fredag så ska vi alla ut på resturang, för jag uppskattar dig och henne så otroligt mycket...

köp kläder till dottern bara helt appropå, eller något annat som visar att du är engagerad.. var lite mer "delaktig"

det är inte nödvändigtvis så att hon vill att du ska va hemma med dottern, det "kan" va något annat..

• mojjjje

Tack för tipset ROBOT.....

Svar på tråden Alltid hemma