Inlägg från: Linda1976 |Visa alla inlägg
  • Linda1976

Klassiska FL-repliker!

Barnvakt i 3 timmar till en 6--månadersbaby?? Du borde verkligen inte skaffa några barn, när du inte vill umgås med dem!!!

A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • Linda1976

Huuuur kan man lägga ner flera 1000 på nya barnkläder och dyr UJ-vagn?? Och burkmat och Libero?? Herreguuuud, jag är en mycker bättre mamma som köper kläder på Myrorna, använder enbart sjal och ger barnet egenproducerad barnmat, med morötter från eget grönsaksland.

typ.

• Linda1976

Var kan jag köpa klädmärket si och så på nätet??

GOOOOOOOOGLA för jävelen!!!

• Linda1976

Varför gör vissa onödiga omröstningar hela tiden? Så jävla meningslöst
    Men läs inte dem då
    Vaddå, nätet e väl fritt att surfa på??
    Men jag hatar ändå eisa

(men inte jag, jag äääälskar eisa och hennes fullkomligt meningslösa omröstningar)

• Linda1976
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:35:35 följande:
    Jag älskade ordet White trash innan..  Påpekade att min sambos ex var whitetrash i studens hetta.. hon blev helt förstummad.. o arg.men nu när alla andra använder det så känns det så... ja.. "ute"...
    Du får använda hillbilly istället!
  • Linda1976
    Freida skrev 2007-01-31 22:47:15 följande:
    Mina barn heter Wilma Wilmer oxh Webster och är 3, 2 och 1 år. Jag heter Wendy och min man Wille. Här är bilder på vårt hus som är 3 vånongar högt och som jag själv inrett. Finns även bilder på våra wowwar Whisper och Whedding. Bilder på den brudklänning jag hade, på ringen och på våra juvliga prinsar och vår prinsessa när de var brudfölje. Bilder då jag just stärkt mina naglar. Bilder på bebben som är i magen och på den kommande bebben i magens barnvagn, snuttefilt, bilstol, blöjor, tandborste, cykel, rakhyvlar... VÄLKOMMEN TILL WÅR WÄRLD!
    *ramlar av stolen av skrattkramper*
  • Linda1976

Det är onaturligt att sätta på barnen blöja, låt dem kissa i vasken.

JAMEN FLYTTA UT UNDER EN GRAN DÅ; DET ÄR ONATURLIGT ATT BO I LÄGENHET OCKSÅ!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!