Inlägg från: Laire |Visa alla inlägg
  • Laire

Klassiska FL-repliker!

Jag använde inte bedövning under förlossningen. Det är ju det mest naturliga och vackra som finns! Man lär också verkigen känna sin kropp, alla borde göra så!

Menar då inte att förolampa alla som valt bedövning.

Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • Laire

Jag tycker gult är fint.

Men gud, hur kan någon idiot tycka det?

Jomen för mig är det en fin färg, alla är vi olika och jag kräver inte att du ska gilla samma saker som jag.

Men vafan hoppar du på mig för? JAG har rätt till MIN åsikt och du ska inte komma här och försöka få mig att tyckas om du, bara för att du tycker så gör inte alla det!!

-------------------------------

Jag tycker gult är fint.

Pucko

Ursäkta?

Fan du är ju så dum att jag inte tänker diskutera med dig.

Nähä?

Jag diskuterar inte med dig.

Äh... Jaha?

Men dumhuvud, sluta skriva dina provocerande inlägg.

Men...?

Keep walking, pratar inte ens med dig.

Äh?

Men ge dig!

Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • Laire
    Belana skrev 2007-01-31 21:43:44 följande:
    Min man gör ALDRIG något hemma och jag orkar inte mer...Nej, nu måste jag laga mat, stryka, massera hans fötter, tvätta, dammsuga innan jag lägger mig, så hej då!
    Åh, min man hjälper alltid till hemma. Och bra med barnen är han,och bra lön,och fint hus,och han gör aaaaaallt för mig.
  • Laire

Min tjej låg med min bästa kompis, sedan slog hon mig och klippte sönder alla mina kläder.

Men tänk på din tjej, hon måste ha ett helvete med dig om hon drivs till det där!

Har du tänkt på att stötta din flickvän, hon mår ju dåligt!

Vadfan skriver du här för? Stötta din tjej istället, jobba på förhållandet!

• Laire
    Ania skrev 2007-01-31 21:52:16 följande:
    Varför vill ingen svara på mina inlägg HATAR alla mig eller?
    Men inte hatar vi dig *styrkekramar*

Vaddå, tror du alla andrafinns här för att göra dig till viljes? Väx upp! 
  • Laire

Nyfiken gul -> Visst är det ett plus! Och ett plus är alltid ett plus. Grattis till bebben!

• Laire
    Winnertaco skrev 2007-01-31 21:57:15 följande:
     Jag ångrar mig redan djupt, men har sett till att hon får gå hos en baby-psykolog som analyserar hennes skrik för att vi ska kunna bearbeta denna hemska upplevelse på bästa sätt *himlar med ögonen* Johanna 061223
    Men inte kan ni ta henne till en psykolog! Då blir det bara mer fel på henne!
  • Laire
    pluttmaja skrev 2007-01-31 22:10:18 följande:
    jag e 15 år o gravid, tycker ni jag e för ung??
    Ja

TS: Men vafan att det alltid ska komma in någon moralkärring! Någon annan?
  • Laire
    Sann83 skrev 2007-01-31 22:23:41 följande:
    "Han har inte kommit hem ännu"(Karln gick till en polare för en halvtimme sen)
    Fyfan, lämna honom!
  • Laire
    eisa skrev 2007-01-31 22:25:44 följande:
    Gör det ont att föda barn? Kvinnor har ju gjort det i alla tider!
    Ja det är ju det mest naturliga som finns! Jag ska själv föda mitt första barn och ska inte ha någon bedövning, jag lär känna min kropp istället, vill inte förstöra det finaste ögonblicket i mitt liv med bedövningsmedel.
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!