Inlägg från: Nyfiken gul |Visa alla inlägg
  • Nyfiken gul

Klassiska FL-repliker!

"min sambo slår mig, hotar mig, trampar på mig, spottar mig i ansiktet, skiter i sina barn, gör inget hemma, är alltid ute o super, är garanterat otrogen  - ändå älskar jag honom, borde jag lämna  honom?"

"jag har hittat ett kvitto från ett kafe i min mans jackficka - är han otrogen?"

• Nyfiken gul

odödliga klassiker är väl också...

Abort borde förbjudas

RÖkning under graviditet

Kan man äta kokta makaroner när man är gravid o andra födoämnen

Är man en dålig mamma om man inte ammar....

• Nyfiken gul

Min sambo är aldrig hemma och gör aldrig ett skit hemma och ville inte ha barn - varför tar han inte hand om sin dotter...

jag hade ingen aaaaaaning om att det var så här det var att ha bonusbarn.. usch varför måste jag dras med hans osnutna o ouppfostrade unge... kan jag bli av med honom? (detta är kontentan av ca 25 trådar om styvföräldrar.. )

• Nyfiken gul

ordet "mysa"...Skrikandes

det heter för fasen att ha sex!!

Det går jättebra att öppna hjärtat i diverse sextrådar o lämna ut sig till höger o vänster - men det går inte att säga att ikväll ska vi ha sex i en tråd om att skaffa barn...

• Nyfiken gul

"äckelvarning"  - börjar bli en smula tröttsamt...

• Nyfiken gul

jag fick barn för 3 timmar sedan - hur går jag ner i vikt?

• Nyfiken gul

Varför svarar ingen på mina trådar - fan vad taskigt! Nu lämnar jag Fl!

såg jag senast idag.....

• Nyfiken gul

Jag har mens om två veckor, har inte haft ägglossning ännu och det kliar på stortån - kan jag ändå vara gravid?

Jag är på bim -11 och testet visar negativt - är det något fel på testet?

Jag har tänt en tusenwattslampa, skalat av hela ytterhöljet, plattat ut testet, vinklat det i 180 grader och spottat på det - visst är det ett plus? Titta i mitt galleri...

Jag har ägglossningsflytningar, äl-testet visar utslag och jag har en blödning, och jag o min kille hade oskyddat sex igår och nu ångrar jag mig - kan jag ha blivit gravid?

• Nyfiken gul

och för att inte tala om dom klassiska trådarna där man undrar om man hamnat mitt i veckorevyns frågespalt för 14-åringar....

kan man bli gravid av toalettringen om det ligger sperma kvar?

min kille o jag kysstes med kläderna på och nu är jag så orolig för att jag är med barn...

det sparkar i min mage - är jag gravid? Har haft regelbunden mens sista halvåret o jag har inte haft sex på 9 månader...

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!