Inlägg från: Lady1nblack |Visa alla inlägg
  • Lady1nblack

Klassiska FL-repliker!

" jag är säker på att jag är gravid, jag har fått mens o så, men jag har alla andra tecken som tyder på graviditet; illamående, ont i brösten, spänd mage. Kan det betyda att jag är så tidigt i min graviditet att det inte syns på testet? Och vad koster ett gravtest, och vart kan man köpa det? "
    Läste detta i en tråd för inte alls så länge sen.. Flicka16 typ...

• Lady1nblack

"min mamma rökte och drack vin när hon var gravid, och jag föddes fullt frisk, så ett glas vin kan väl inte skada? inte heller cigg, jag röker ju de svagaste"
    *lol*

• Lady1nblack

"Hjälp! Är det farligt att få orgasm? Jag har hört att orgasm framkallar värkar, jag är i v9 och har regelbundna orgasmer, borde jag vara orolig för att få värkar för tidigt??"

Läste även den i en tråd för bara någon dag sen..

• Lady1nblack

Bekali

Nä, och borde jag vara orolig att barnet föds med hjärnskakning om snoppen slår i huvudet på bebisen? tror du det hjälper med kondom, det är ju ändå det bästa skyddet!

• Lady1nblack

princess85

nä, du behöver nog inte vara orolig för åldern, tänk på mig, närmare 25, värsta pensionären, när jag får mitt första barn..

"hjälper det att smörja med någon salva för att få bort bristningar? jag har hört att det finns nån afrikans specialsalva som tar bort bristningar"

• Lady1nblack

nää, hörrni. nu ska den här blivande 25åringen sätta sig och ruttna en stund, är helt utmattad av att skratt åt allt i den här tråden, sedan ska jag smörja lite med min afrikaska salva för att ta bort alla mina bristningar, sedan ska jag vara lite rasistisk och baka negerbollar. bojkotta läkare, FL finns ju :P
    PS. någon här på familjeliv som vill ta hand om min förlossning förresten??
    hahahahaha

• Lady1nblack

Bekali

vi kan ta den via msn, jag har webcam
    *asg*

• Lady1nblack

* Vilken fin bebismage du har, på mig ser det ju bara ut som om jag ätit för mycket onyttigheter, jag vill oxå ha en stor bebismage.

* Hur länge tog det för dig innan man såg att du är gravid?

* Plussade igår *lycklig* Nån mer som funderat på namn?

* *puff*

• Lady1nblack

Princess85
    ja, du borde kolla upp det där, när jag var i v7 trodde folk att jag väntade tvillingar!!!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!