Inlägg från: Jossebell |Visa alla inlägg
  • Jossebell

Klassiska FL-repliker!

Är jag gravid?

Kände ni när ni blev gravid?

Hur många har haft mens fast de varit gravid?

Vilken kräm är bäst för att slippa hormonsprickor på magen?

Abort = mord?

Rökning under grav = misshandel?

• Jossebell

"jag skriver bara här för att lägga tråden bland mina favoriter"

Hmmm undra varför det finns en länk som heter lägg denna tråd i mina favorieter...öhhhhh

Puffar blir jag galen på. Vill ingen svara så vill de väll inte!

-Nu är det 100 som läst min tråd med rubriken "en fråga" men ingen har svarat. Ignorera ni mig?
    -Kan det bero på att din fråga inte var för mig att besvara??

• Jossebell

Bekali, det gör det helt rätt i för ibland så är det ok att göra sig lite lustig över saker men det är helt valfritt vilka trådar man läser eller inte. Jag dömer dig inte för att du väljer att avstå denna

• Jossebell

Bekali, det gör det helt rätt i för ibland så är det ok att göra sig lite lustig över saker men det är helt valfritt vilka trådar man läser eller inte. Jag dömer dig inte för att du väljer att avstå denna

• Jossebell

undersökningar och omröstningar där det är riktade svar:

Vad tycker du om vita ormar?

Hemskt
    galet
    sjukt
    fruktansvärt
    helt ok att mörda dem.

• Jossebell

Min tvättmaskin tar inte in vatten vad göra?

Läge att ringa inköpsställe/service??

Min bil startar inte?

Jo här på fl sitter 10 mekaniker bara för att snabbt som tusan ge dig svar på detta.

ALLTSÅ FRÅGOR SOM MAN BÖR STÄLLA PÅ ANNAT STÄLLE.

• Jossebell

Sedan finns det ju faktiskt några klassiker som jag inte klandrar folk för att de skriver de kan vara rätt så söta och den som skriver har faktiskt rätt.

Vad är FVP, MA, FL och alla andra förkortningar många av oss har en förmåga att svänga oss med.

• Jossebell

vad gör er katt, älskare, barn, make, hund, brevlåda just nu?

okej låt mig se, katten blev överkörd, älskaren håller på att göra sig i ordning för att gå hem, maken jobbar och hund finns ingen. Men min brevlåda den har spännande saker för sig som ni säkert ALLA vill veta!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!