Inlägg från: little moon |Visa alla inlägg
  • little moon

Klassiska FL-repliker!

Jag är rädd att nästa barn också kommer väga 5 kg.. Hjälp liksom!

Du kanske har diabetes?

Nej det har jag inte, jag är fet men kan ha stl 38..

• little moon

Eller denna då..

Vi tjänar 50 000 kr per månad

Vi får ju bara 2000 över per person till nöjen..

Alltså vi har så lite pengar varje månad..

Men vi då, är det ännu mer synd om..

Vi tjänar bara 51 000 per månad..

• little moon
    Princess85 skrev 2007-02-01 16:34:25 följande:
    little moon skrev 2007-02-01 16:31:30 följande: Eller denna då.. Vi tjänar 50 000 kr per månadVi får ju bara 2000 över per person till nöjen.. Alltså vi har så lite pengar varje månad.. Men vi då, är det ännu mer synd om..Vi tjänar bara 51 000 per månad.. Ja såna trådar förundras jag över, herregud vad mycket pengar alltså, rena lyxen! Screw you guys, I'm going home
    Har 7000 kr kvar denna månad att köpa mat för.. Vad ska vi äta? vi är två pers kan jag tillägga?

Kan också tillägga att jag inte tycker om röda grönsaker, inte bruna heller för den delen..
  • little moon
    Princess85 skrev 2007-02-01 16:38:47 följande:
    little moon skrev 2007-02-01 16:36:15 följande: Princess85 skrev 2007-02-01 16:34:25 följande: little moon skrev 2007-02-01 16:31:30 följande: Eller denna då.. Vi tjänar 50 000 kr per månadVi får ju bara 2000 över per person till nöjen.. Alltså vi har så lite pengar varje månad.. Men vi då, är det ännu mer synd om..Vi tjänar bara 51 000 per månad.. Ja såna trådar förundras jag över, herregud vad mycket pengar alltså, rena lyxen! Screw you guys, I'm going homeHar 7000 kr kvar denna månad att köpa mat för.. Vad ska vi äta? vi är två pers kan jag tillägga?Kan också tillägga att jag inte tycker om röda grönsaker, inte bruna heller för den delen.. Ja du kan leva på chateu briang, billigt o bra(nån lyxig maträtt lr vad det är?) Screw you guys, I'm going home
    Åh tack för svaret! Älskar er på FL som har så bra tips!
  • little moon
    sweedy skrev 2007-02-01 16:46:52 följande:
    Hur förbättrar jag chanserna att få tvillingar?Alla spermer rinner ju ut när jag ställer mig upp.*Äckelvarning!* Jag hade sex med min pojkvän igår kväll, och idag när jag gick på toaletten rann det ut massa kletigt genomskinligt. Har jag fått någon könssjukdom?
    Ring din BM på en gång! Varför vet jag inte men det är ett måste!
  • little moon

Jag måste gå ner 45 kg! Har levt på något pulver i en månad nu.. hjälper inte.. Sen så går jag alltid upp 5 kg.. Hallå tio chokladkakor kan ju inte sätta sin spår på en månad om man bara äter pulver?

• little moon
    Princess85 skrev 2007-02-01 17:02:08 följande:
    Bekali skrev 2007-02-01 17:01:48 följande: Feber och hängig=Gravsymtom?? Självklart!GRATTIS!!!!!!!! Screw you guys, I'm going home
    Grattis!

Jag tror också jag är gravid, har inte mens först om tre veckor men jag har så ont i brösten och så har jag fått dille på choklad..
  • little moon
    Bekali skrev 2007-02-01 17:04:55 följande:
    är 5 barn för många barn?
    Tror du vi lever på 50 talet eller?
  • little moon
    Fidelis ad urnam skrev 2007-02-01 17:15:41 följande:
    Jag är ett pundarpack som inte vill jobba en dag enda dag i mitt liv.Hur många ungar måste man skaffa innan det börjar löna sig?Skit samma hur ungarna mår av att bo i missär, man måste inte ha pengar för att barnen ska bli lyckliga? SÅ länge vi har varandra är VI lyckliga!!!Jag vill INTE höra massa skit om att jag borde skaffa mig ett jobb! Fan vilka påhopp!jag VILL leva på bidrag, det är fan upp till mig!!!!anonym 6-100: Mäh, sluta hacka på TS! SKÖT DIG SJÄLV OCH SKIT I ANDRA NI ÄR BARA AVUNDSJUKA!!!
    Hahahahaha
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!