Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Klassiska FL-repliker!

""Jag mår illa - är jag med barn??" Bara hallååååå?! Köp ett test för 17! Hur ska vi kunna veta det genom datan?? " Det bästa är om man skriver, köp ett test, så svarar över hälften: Nej, jag har inte råd med det! Bra, men en unge har du råd med!

.?:*¨¨*:?.Gravid i v.36.?:*¨¨*:?.
  • Tjollabolla

Läst för några dagar sedan:

"Så ni menar att man inte säkert kan veta könet på bebisen genom hjärtslagen? Det trodde jag!"

Jo, ALLA vet ju vilket kön man väntar innan...Fundersam

• Tjollabolla
    CowboyGirl skrev 2007-02-01 14:52:29 följande:
    Jag är på MIM +1 och har börjat blöda lite.Kan det vara en nidis?
    Ja, säkert! Spring och testa! NUUU! *spännande*
  • Tjollabolla

Eller denna:
    Jag har bim på söndag. Ska nog testa på fredag! Nån mer som ska testa då??

Jag har aldrig förstått varför man inte första väntar och ser om mensen kommer eller inte INNAN man testar!

• Tjollabolla
    Jennie med ie skrev 2007-02-01 15:05:04 följande:
    Zaria skrev 2007-02-01 15:02:22 följande: "Klart man ska vara rädd för muslimer, har ni inte läst "Inte utan min dotter" Klart man ska vara rädd för att bada, ni har väl sett Hajen? ~ jenniesblogg.bloggspace.se ~
    Ja, bada ska man akta sig för! Dessutom kan man får missfall av att bada i varmt vatten!
  • Tjollabolla

Jag vill ha ett ovanligt namn på mitt barn, HJÄLP mig!

- Tindra, Ängla, Liam, Alva

Yeah right... sååå ovanliga

• Tjollabolla
    Honeydew skrev 2007-02-01 20:29:33 följande:
    Tjollabolla skrev 2007-02-01 20:25:37 följande: Angående folk som ber om råd men inte lyssnar:www.familjeliv.se/Forum-4-2 52/m16948423.html .•:*¨¨*:•.Gravid i v.36.•:*¨¨*:•.Hahaha herregud. Inte lätt. Du försökte iaf!
    Ja, verkligen... Men vad hjälpte det!
  • Tjollabolla
    Jossebell skrev 2007-02-02 13:58:03 följande:
    shit jag som ofta bryter "tystnadspliken" och pratar om fl med andra utanför fl. Stäm mig!Om man hoppar in i denna tråd nu hur som helst så kan man nog missa själva poängen. Det är inget gnöl och det är ingen idiotförklaring utan mer ett forum för klichéer, eller?
    Hehe, den har jag oxå brutit. Såå kul o prata om alla puckon
  • Tjollabolla
    Nyfiken gul skrev 2007-02-02 14:09:29 följande:
    alla fattigdomstrådar är väl vid det här laget ganska klassiska också....man bor typ i en pappkartong på en gångväg och dricker vatten från bäcken.. men likförbannat vill man inte söka hjälp..nähä--- ge fan i o gnäll då!Eller alla typer av diverse fusk som förekommer i ekonomitrådar - på vilken adress ska jag skriva mig för att ha rätt att söka bidragen för jag är ju sååå fattig som ensamstående (men sen att jag egentligen är sambo ska alla bara skita i.. )
    Å glöm inte att trots pappkartongen så har dom dator med internet
  • Tjollabolla

"Vad har ni för blöjor till era barn?"

"Blöjor?? Det behövs faktiskt inte! Min son är 5 månader och han går (obervera GÅR) på pottan minsann! Det kan alla barn göra!"

• Tjollabolla
    Princess85 skrev 2007-02-02 14:15:11 följande:
    Jag är täppt i näsan o snorig, är jag gravid?????*hoppas* Screw you guys, I'm going home
    Klart att du är! Grattiiizzz!
  • Tjollabolla
    Nyfiken gul skrev 2007-02-02 14:28:58 följande:
    alla dessa namntrådar där folk ropar efter OVANLIGA namn..Vad får dom för tips?KevinNovaosv.... Nääää dom namnen har vi aaaaaaaaldrig hört förut, dom är jäääättteovanliga!!  *ironi*idag heter varannan pojke kevin - när ska folk fatta att det inte längre är ovanligt utan klassiskt VANLIGT?
    För att inte nämna Engla, Tindra och Alva. Är namn som ständigt kommer som "tips". Jaaa! Såå ovanligt!
  • Tjollabolla

Jag och min sambo har varit ihop i ett år. Jag vill ha barn, men det vill inte han. Vad ska jag göra? Ska jag "lura" honom? Vi kommer ju aaaldrig få barn annars juue!

• Tjollabolla
    Princess85 skrev 2007-02-02 14:37:59 följande:
    Tjollabolla skrev 2007-02-02 14:36:24 följande: Jag och min sambo har varit ihop i ett år. Jag vill ha barn, men det vill inte han. Vad ska jag göra? Ska jag "lura" honom? Vi kommer ju aaaldrig få barn annars juue! .•:*¨¨*:•.Gravid i v.36.•:*¨¨*:•.Du kan ju runka av honom o fång satsen i en burk o sedan injisera det inne på toaletten Screw you guys, I'm going home
    Jaa! Bra idé! men tror du han vill ha barn då? Jag tror det fast han säger att han inte vill!!!!
  • Tjollabolla

Sett i en annan tråd:

HJÄLP!! Jag har varit ute och gått i 2 timmar och nu har jag jätteont i ryggen/höfterna. Har jag fått foglossning? Jag DÖÖR om jag fått det! Ska jag åka in till akuten?

Ja, åk in till akuten du bara. Dom kan säkert hjälpa dig, men ingen annan som gått med riktig foglossning hela sina gravditet. Men DIG finns det säkert nån mirakelmedecin till!

• Tjollabolla
    Stargirl skrev 2007-02-02 14:47:32 följande:
    - Vilken barnvagn är BÄSTDet finns väl 1000 sånna trådar *s* 10 dagar kvar
    Å oftast har dom redan bestämt sig ändå
  • Tjollabolla
    morsa06 skrev 2007-02-02 14:50:42 följande:
    En annan klassisk trådstart: Jag var hos läkaren i måndags och fick penecillin, men jag vet inte om jag vågar ta det då jag äter vitamintillskott!? Någon som vet eller har varit i samma situation kanske kan hjälpa mig?! Vart vänder jag mig annars om detta?
    Ja det bör du absolut kolla upp! Man ska inte lyssna på alla som säger att läkare vet bäst, för dom gör så ofta fel! Jag tror INTE du kan ta penicilinet!
  • Tjollabolla
    Jossebell skrev 2007-02-02 15:18:20 följande:
    grr en som retar mig nu:kudde eller inte men för F-n fråga BM eller MVC när man efter 10 svar att JA det ska vara kudde och varför ändå säger "fast jag har hört....."
    den frågan kommer ju upp 10 ggr om dagen! Och alltid är det nån som skriver. NEJ NEJ NEJ det SKA INTE vara kudde! För det har jag läst nånstans!

Hmm oookej!
  • Tjollabolla
    Jossebell skrev 2007-02-02 15:22:13 följande:
    jepp jag har kvar boken vänta barn från 1989 då min son föddes och där står det INGEN kudde och att man ska låta babyn ligga på magen.Nya tider nya rön..Nu ska jag seriöst gå ut och ge fåglarna mat och sedan kan jag starta en tråd och fråga om man även kan få toxoplos eller vad det nu heter även när man är i närheten av småfågelskit
    haha! gör det!
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!