Inlägg från: Bekali |Visa alla inlägg
  • Bekali

Klassiska FL-repliker!

haha sicken rolig tråd... (jag dör av skratt)

"vad ska jag göra, min man kallade mej för slyna, borde jag lämna honom då?"

"om man har verktygslåda under sängen är de större chans att det blir en pojke då?!"
    eller kan man satsa på någon speciell dag under ägglossningen...."

""när kan jag tidigast testa mej, jag ska ha min mens nästa vecka tror ni det är tidigt att testa sig NU? jag orkar verkligen inte vänta...."

""Vad ska jag göra min unge snubbla på mattkanten och nu rinner det blod från öronen, borde jag åka in till akuten med han då?"

• Bekali

hah jag kom på en till som jag läste för ett tag sen....

"anonym - Jag undrar hur ni karlar gillar att bli avsugna på bara ollonet eller liksom hela inne i munnen och är det skönast för er om ni får komma i munnen med?"

Hmmm... det kan inte måhända att alla ÄVEN karlar gillar lite olika?!

• Bekali

haha... ja precis....

annars kan man ju vänta sig "dumma svar på fl" som typ... nej jag gillar o knulla öron och mysigast är att komma i näsan... *bläää*

*fnitter*

• Bekali

Jag har tappat bort mina favorit örhängen... kan nån se vart jag tappat dem eller förlagt dem.....

svar: jag ser dina örhängen du har tappat dem ute i en buske, jag kan se att det är nära en busshållsplats så ut o leta där vettja =))

(så lyckades dem få den personen o få lite motion *asg*)

• Bekali

haha har dem de problemet med att mannen porrsurfar så kanske dem skulle köpa hem en p-rulle åt han *fnissar*

• Bekali

ja, eftersom jag var med i ditt sovrum då så vet jag alldeles säkert att du verkligen hade 6 då och visst då finns det ju en viss "risk" för det om du inte anv några prev-medel och även om du anv så finns det även då en viss procentuell riskfaktor så testa dej med en gång *hahaha*

• Bekali

men om du är grav... så gör för guds skull inte abort för det är fult och döda ett liv

• Bekali

ooohh bara 3 ben?! jag har iaf 4, och min karl har 67 huvuden hehe 6-huvud och struphuvud = 7 huvuden =)

• Bekali

bläää så fel de blev... 7 huvuden skulle de ju stå....

• Bekali

sen är det ju detta då... är de fler än jag som tycker att det är irriterande när folk stavar som kråkor...?!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!