Inlägg från: Chilimon |Visa alla inlägg
  • Chilimon

Klassiska FL-repliker!

Finns säkert här i tråden nånstans:

"Det som sägs på FL, stannar på FL"

Eh hellooo, it´s a internet-community! Öppet för hela världen

Allt är ju relativt
  • Chilimon
    Ocean WoW skrev 2007-02-02 13:35:04 följande:
    Fy sjutton vilken vidrig tråd och vilka vidriga människor ni är som klankar ner på alla inne på FL! Fattar ni inte att de bara vill ha hjälp? Om ni inte gillar deras trådar så läs dem inte.
    Varför läste du den här tråden då?
    Allt är ju relativt
  • Chilimon
    Beckah82 skrev 2007-02-02 13:53:19 följande:
    Chilimon skrev 2007-02-02 13:35:30 följande: Det som sägs på FL, stannar på FLHehe nepp! Nu tänker jag minsann ringa såväl din granne som din morsa och skvallra att du är i bebisverkstad!♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
    Du har inte lust att ringa barnmorskan åt mig när du ändå är igång?
    Allt är ju relativt
  • Chilimon

Ang ovanliga namn, klaMYdia. Det finns ju ett namn med där i juh

Allt är ju relativt
  • Chilimon
    Einnej skrev 2007-02-02 14:40:19 följande:
    Jag har försökt i ett år men jag och min nya kille sedan i höstas. Kan vi få hjälp nu?
     TRY THE OTHER HOLE
    Allt är ju relativt
  • Chilimon
    Einnej skrev 2007-02-02 14:46:08 följande:
    Kan vi få hjälp med provrörsbefruktning, vi har kämpat så det blöder sedan i oktober...Va faaaaaaaaaan?
    Det är hemskt, vet en tjej som gick till kvinnokliniken och frågade om hon kunde få några hormoner eller nåt sånt för hon hade försökt i typ fem månader
    Allt är ju relativt
  • Chilimon
    morsa06 skrev 2007-02-02 14:50:42 följande:
    En annan klassisk trådstart: Jag var hos läkaren i måndags och fick penecillin, men jag vet inte om jag vågar ta det då jag äter vitamintillskott!? Någon som vet eller har varit i samma situation kanske kan hjälpa mig?! Vart vänder jag mig annars om detta?
    Haha, eller den där det var en tjej som tänkte vänta med att ta klamydiamedicinen tills på måndagen, för hon ville dricka i helgen, och då läkte det ju inte lika bra
    Allt är ju relativt
  • Chilimon

Jävligt bra fråga Bekali, eller sånna som är "nybörjare" på FL kanske?

Allt är ju relativt
  • Chilimon
    morsa06 skrev 2007-02-02 14:58:34 följande:
    Botilda - Så ser man många som skriver och så får man påhoppet en sekund senare: Ex på trådstart: Jag gillar äpplen, inte för smaken eller färgen utan för formen.Påhoppet lyder: Jaha!! Vad är det för fel på röda äpplen då? Nu finns det ju inga trådar om just äpplen men bara principen!
    JAHA, och vad är det för fel på den här tråden då????!!!

*ironi*
    Allt är ju relativt
  • Chilimon

Kom på en till grej

Jag hänger väldigt mycket i sandlådan, och när det där görs roliga "ironi-trådar" om knasiga namn och om barnuppfostran så kommer det titt som tätt inlägg "Jag hoppas verkligen att det här är ett skämt!!! " och "Eeehhh, skämtar ni eller?" "Är det på riktigt?"

Nej nej kära människor, dom allra mest seriösa inläggen finns i sandlådan

Allt är ju relativt
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!