Inlägg från: Zimlis |Visa alla inlägg
  • Zimlis

Klassiska FL-repliker!

Jossebell: Ja det om nått är väl ett irriterande uttryck "Jag är en tråd-dödare"

• Zimlis

Och vad är det med alla så fort man kan vara anonym, då vet plötsligt alla verkligen super-duper-äckel-bäst o kan skriva vad som helst..

• Zimlis

Jag är en tråd-dödare 3 min o inget nytt Herregud vart är världen på väg

• Zimlis
    Såklart den gör!! BOOOOOOOOOMMMMMMMM!!!

Eller så smiter en spermie från rumpan o gör dej gravid *förståss*
  • Zimlis

Klart testen har fel - du är säkert gravid o kommer få ett fett + snart.. *styrkekramar*

• Zimlis

Jag har nackspärr (tyvärr är den delen sann) - tror ni jag kan vara gravid??

• Zimlis

morsa06: Äsch de har helt enkelt kissat på sej

• Zimlis

Eller oxå: Såklart du ska ha barn - är du inte på sjukhus inom 5 min så kommer du o missa hela förlossningen

• Zimlis
    Startar en tråd: Har precis fött barn, ska man klippa navelsträngen själv nu eller ska man kanske åka till sjukhus - vad tycker ni här på fl
  • Zimlis

..."men jag har telefon-fobi o vågar knappt ringa familjen.
    Så jag gör en tråd här på FL och undrar vad jag ska göra - mitt barn har druckit en hel flaska hostmedicin?? Måste jag ringa nån?? OBS: Jag bor 10 mil mitt ute i skogen o gubben är o jobbar o kommer inte hem förrän ikväll"

• Zimlis

Tristan = Kommer ju bli mobbad TRISTA Tristan!! Kevin = Bara så WT, men det vet ju alla
    Bacon = Vafalls va den tredje en gris som pluppade ut Oink oink

• Zimlis

argentea. Jag har väl rätt till min åsikt så det så o kan du inte ta det så lämnar jag denna tråden...

(För att återkomma tre inlägg senare )

• Zimlis

argentea: Neeeeeeej du får inte avregga dej för att jag tycker nått.. Skickar "styrkekramar" o klapp på axeln

• Zimlis

Ge lavemang - det ska nog få fart på magen

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!