Klassiska FL-repliker!
Jossebell: Ja det om nått är väl ett irriterande uttryck "Jag är en tråd-dödare"
Jossebell: Ja det om nått är väl ett irriterande uttryck "Jag är en tråd-dödare"
Och vad är det med alla så fort man kan vara anonym, då vet plötsligt alla verkligen super-duper-äckel-bäst o kan skriva vad som helst..
Och för att du ska få reda på hur det ligger till så har du följande länk: blablablablabla.com
Fan va sjysst den ledde ju nånstans
Jossebell: Möjligtvis en gädda
Jag är en tråd-dödare 3 min o inget nytt Herregud vart är världen på väg
Klart testen har fel - du är säkert gravid o kommer få ett fett + snart.. *styrkekramar*
Jag har nackspärr (tyvärr är den delen sann) - tror ni jag kan vara gravid??
morsa06: Äsch de har helt enkelt kissat på sej
Eller oxå: Såklart du ska ha barn - är du inte på sjukhus inom 5 min så kommer du o missa hela förlossningen
..."men jag har telefon-fobi o vågar knappt ringa familjen.
Så jag gör en tråd här på FL och undrar vad jag ska göra - mitt barn har druckit en hel flaska hostmedicin?? Måste jag ringa nån?? OBS: Jag bor 10 mil mitt ute i skogen o gubben är o jobbar o kommer inte hem förrän ikväll"
Tristan = Kommer ju bli mobbad TRISTA Tristan!! Kevin = Bara så WT, men det vet ju alla
Bacon = Vafalls va den tredje en gris som pluppade ut Oink oink
argentea. Jag har väl rätt till min åsikt så det så o kan du inte ta det så lämnar jag denna tråden...
(För att återkomma tre inlägg senare
)
argentea: Neeeeeeej du får inte avregga dej för att jag tycker nått.. Skickar "styrkekramar" o klapp på axeln
Ge lavemang - det ska nog få fart på magen