Klassiska FL-repliker!
Du ska f-n inte klaga!
Tänk på alla familjer vars barn får äta varandra pga att föräldrarna inte har råd med mat för dagen!!!
Du ska f-n inte klaga!
Tänk på alla familjer vars barn får äta varandra pga att föräldrarna inte har råd med mat för dagen!!!
Ahh, *gnäll på hög nivå*
Jag var bara tvungen att köpa 1 000 cigarettpaket idag och nu märket jag att jag inte har några pengar kvar till mitt barns klassresa, h*n måste stanna hemma!
VAD ska jag göra?
Jag ÄR gravid!
Men alla mina grav.tester visar - och på MVC sa har jag fått negativt på fyra tester nu!
Men jag VET att alla andra ha fel! För jag känner att jag är gravid och hon som spådde mig på "spåcentralen för puckon" sa att jag ÄR gravid!
Hur kommer det sig att ALLA tester, både hemma och på MVC visar fel?!
Ps: Jag kommer föda om 7 månader och det blir en flicka!! DS
Alla ni som INTE handlar begagnat på blocket, traders, loppis, röda korser osv osv osv är SÅÅÅ hemska människor!
Ni tänker inte på miljön och ni är egocentriska!
Spelar ingen roll om NI har RÅD att köpa nytt, man MÅSTE handla på tradera, blocket osv osv osv!
Annars förtjänar man inte att leva!
sluta moralisera!
ser ni inte att ts måste få hjälp!?
Jag har 200 000:- i kreditskulder på Ellos, hemtex, Josefssons, GE moneybank!!!
Ingen bank låter mig ta lån för att betala av dessa då jag har MASSA betalningsanmärkningar!
VAD SKA JAG GÖRA?!
Anonym1: Mäh, sluta gnälla för fan! Snacka I-landsproblem!
Anonym2: Anmäl dig till lyxfällan!
Anonym3: Ta lån på finaxtelefonlån! Låna 200 000:- och betala av dina nuvarande skulder!
Anonym4: FAN ASSÅ! Bankerna är så dumma i huvudet! Spelar roll liksom om du har betalningsanmärkningar! De måste idka välgörenhet liksom!
Hur kan du vara FÖR abort?!??!
Hur kan du vara EMOT abort?!??!
Hur kan man inte tycka NÅGONTING om abort?!??!
Abort abort abort abort abort abort abort!!!!!
jagtyckerfaktisktattmanintebehöveranvändavaresigpunkterellermellanslagnärmanskrivermeningarvarförskanialltidklankanerpåattjagintekanskrivaellerstavajagharfaktisktdyxlexzisådetså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bekali: Den tråden finns inte. Vad var det för tråd?
Någon psyko som kan prata med mitt foster så att det kan berätta vilket kön det är och när det kommer komma ut?!??!?!?!