Inlägg från: morsa06 |Visa alla inlägg
  • morsa06

Klassiska FL-repliker!

hahaha störtskön tråd

• morsa06

I natt vaknade jag av att det forsade nån slags genomskinlig halvrosa vätska från mig.. sedan fik jag jätteont i magen. Vart ringer man om sånt här?? Snälla hjälp mig, är inte så insatt i det här med konstiga flytningar.. snälla hjälp mig!

• morsa06

Princess85 - What?? oeky, måste sätta mig ner och ta ett djupt andetag....*phew*
    menar du allvar?

• morsa06

ja, varför inte!? Hittar du dit? Har annars för mig att det ligger mittemot Åhlens så då kan vi ju ta en tripp på stan ochpassa på att shoppa!?

• morsa06

Princess85 - Ja jösses så trevligt! När passar dig bäst? *bläddrar febrilt i filofaxen*

Jag kan den 11/2 i alla fall, har förlossningen öppet på söndagar tro?

Kanske ska starta en egen tråd om det?!

Vilka svar man skulle få

• morsa06

Princess85 - Ja, vi måste nog starta upp en tråd tror jag! Någon klok "jag-tror-jag-är-barnmorska"-människa borde kunna ge ett bra svar!

• morsa06

Har sett en människa här på FL som har döpt sin son till Ekorre (?)

Jag saknar ord!

• morsa06

Det är helt allvarligt! Var inne i ett forum om ovanliga namn och där var det.. En annan skulle döpa ungen i magen till Tiger för att den var så livlig i magen! Och sen var det många som hade ideer om "Primus" för den 1:a ungen, "secundus" för den andra etc etc..

Andra knasiga namn jag såg där var: Månljus, Solstråle, Skymning... personligen anser jag att det passar bättre på hästar!

• morsa06

princess85 - En del har ju inte mycket innanför pannbenet! Stackars barn som får sådana föräldrar...

• morsa06

En annan klassisk trådstart: Jag var hos läkaren i måndags och fick penecillin, men jag vet inte om jag vågar ta det då jag äter vitamintillskott!? Någon som vet eller har varit i samma situation kanske kan hjälpa mig?! Vart vänder jag mig annars om detta?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!