Inlägg från: argentea |Visa alla inlägg
  • argentea

Klassiska FL-repliker!

Min kille vill inte ha barn så jag ljög för honom och sa att jag äter p-piller. Nu är jag gravid. Jag vet ju att han inte vill ha barn, MEN JAG VILL JU! Tycker ni att jag gjorde fel?

• argentea

"Jag stör mig på alla jävla särskrivningar! Kan det vara så svårt att fatta att orden ska stå TILLSAMMANS?! En brun hårig flicka, liksom, höhöhö!"

• argentea

"Och så stör jag mig på folk som skriver med versaler. Fattar dom inte att dom skriker när dom använder stora bokstäver?"

Jo jag brukar få rätt ont i öronen när jag läser här på FL... öh... eller inte...

• argentea

Ett troll är ett hårigt litet kräk som bor i skogen och äter barn... eller nån som skriver provocerande inlägg bara för att sätta igång bråk. Välj själv... =)

• argentea

Åh, om jag får trillingar ska jag lätt döpa dem till Tristan, Kevin och Bacon!

(Men först ska jag starta en tråd som heter "Vad tycker ni om namnen Tristan, Kevin och Bacon?" och i den ska jag fråga om ni tycker att dom namnen passar bra ihop. Och om ni inte tycker det så skiter jag i det och startar en ny tråd där jag talar om att jag har döpt mina tre trillingsöner till Tristan, Kevin och Bacon.)

• argentea

Zchimla: fan vilka påhopp! bad jag om DIN åsikt eller? tror du jag vill ha din åsikt bara för att jag bad om den? va? va?

• argentea

Zchimla: Nej den här tråden är min! Min, min, min! Om du vill ha din åsikt för du faktiskt ha den i en egen tråd!

Och dessutom, om ni ska hoppa på stackars, stackars mig hela tiden så fort jag skriver nåt puckat så tänker jag avregga mig! Sug på den, du!

• argentea

Zchimla: Men ingen tycker ju om mig! *buhuhuuu* Ingen svarar på mina trådar utom folk med åsikter, och jag vill ju bara ha svar från folk som tycker som jag!

Det är faktiskt grymt synd om mig. Jag hade en åtta dygn lång förlossning och så tror jag att min man är otrogen mot mig för han kom hem en halvtimme senare än vanligt från jobbet igår. Och så gillar han inte att jag frågar honom tre gånger i timmen om han är otrogen och vad hans älskarinna heter och om hon har stora bröst! Dessutom är kronofogden efter oss eftersom vi söp upp räkningspengarna vi fick från soc. Jag behöver faktiskt inte folk som kritiserar mig!

• argentea

Tack! Ni är världens bästa! Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan er på FL...

(hrm, nej jag är inte ambivalent...)

• argentea

Fan vad ni stör mig! Jag måste ju skriva hemtenta...

Att det ska va så svårt att visa lite hänsyn till oss studenter!

• argentea

etanol: hehehe, underbart när folk har samma refersramar som jag

• argentea

Men snälla, är det så grinigt om man skojar till det?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!