Inlägg från: Idannika |Visa alla inlägg
  • Idannika

Klassiska FL-repliker!

Jag har en FL kommentar: Gissa på min mage! Kille eller tjej?

Alltså förmodligen är det ett utav alternativen.... *suck*

• Idannika

HJÄLP!!!!! Jag vaknade på mage i morse, har jag dödat min bebis i magen? Jag är i v. 10.

• Idannika

Vill ha tips på barnvagn! Vi åker bil, bor i stan och gillar att promenera, vad ska vi ha för vagn?

Jaa du...

• Idannika

little moon: eller kanske en kundvagn från ICA!!!!

• Idannika

Ja! Och skulle den bli det finns det fler på parkeringen!!!!

• Idannika

Winnertaco: ring BVC för säkerthets skull!

• Idannika

vi som ska äta idag (kopiera listan och lägg till ditt namn)
    Snartfaster
    Göteborg

Wallstone
    (Är inte riktigt säker men skríver mig för säkerhets skull)Idannika

• Idannika

Vart har min mens tagit vägen?

Förmodligen till Södertälje....

• Idannika

Vad har ditt barn på sig idag?

Öh... kläder?!

• Idannika

Göteborg: förmodligen! ALLA vet ju att det inte finns en enda straight kille som är modemedveten och har en nära killkompis!

• Idannika

Nbottning: Vi brukar strunta helt i den då. Ungen svälter inte ihjäl om han får vänta nån timme extra!

• Idannika

"Passar namnen Pelle o Kalle ihop eller är de för lika?"

Ja, det är ju viktigt att alla på FL ska få säga sin mening om det, tråkigt att man inte har någon egen vilja....

• Idannika

"Hur blir jag lättast gravid?"

Eh... har sex kanske?!

• Idannika

Töntigaste omröstningen?! "Hur många liter är er varmvattenberdare på"

• Idannika

Jag är så INNERLIGT trött på alla "är jag garvid?" "Jag hade sex igår o han kom i mig, är jag gravid?" Var det ingen som gick på sexualkunskapen??!!!

• Idannika

Sarius: Jag undrar det också! Vi har försökt i *hm...* tre veckor nu o INGET händer! Iofs har vi inte haft sex men det ska väl inte behövas?!

• Idannika

Miot: testa att hänga dem jämte varandra när du tvättat dem! Det funkade för min kompis! Jag gör det varje dag nu o hoppas snart på ett plus. Tror du jag är gravid?

• Idannika

Miot: tack! Ska köpa ett test idag o sen lägga ut bild här så ni kan se o sen får ni gissa kön på min mage o sen får ni ge mig tips om barnvagn o sen får ni säga vad jag får äta o inte äta o sen får ni säga om mina krämpor är normala o sen ska jag lipa en skvätt o tycka synd om mig själv för att mina hormoner rusar o då ska ni också tycka synd om mig o sen.... i all evighet!!!

• Idannika

IdaBusan: jag håller fullkomligt med...

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!